Down under vr 1 j vertrek in Febr 2009

Hey,

Ben v 28j en vertrek in februari 2009 naar Australië.
Aankomst in Sydney en verder is nog een ontdekking.
Wie kan mij tips geven qua werk en verblijf.
Tevens “must do’s”.
Maar ook zeker de “must visit”.

Of tips van wat wel en niet meenemen :slight_smile:

geef reactie of stuur een mail: [EMAIL=“bieke.verjans@gmail.com”]bieke.verjans@gmail.com

Alle informatie is welkom… dus SHOUT!

CYS
Bieke

Ik ga dit lijntje zeg maar ook even volgen. Wij zijn van 13 december 2008 tot en met 11 februari 2009 in Sydney waar we een appartement huren. Ik zou ook wel graag willen weten wat leuk is om in Sydney te gaan doen en wat je absoluut moet gaan bezichten.

Vanaf wanneer ben je in Sydney?

Gr van Moira

ik zou wel eens willen weten wat jullie hebben moeten doen en laten om je backpackers reis te vol brengen

liefs amy

Hallo,

Hoe bedoel je? Ik snap je vraag niet helemaal.

gr van Moira

nou wat je dus hebt moeten regelen hier in nederland voor dat je uiteindelijk kon vertrekken wat btereft verzekering enz enz

Hallo,

Mijn man en ik zijn inmiddels al zo’n 15 maanden niet in Nederland. Wij zijn dus al een tijd op wereldreis. Wij zijn nu in Bali en vliegen 12 december dus naar Sydney.
Wij hadden een appartement en die hebben we verkocht, banen op gezegd en 2 jaar lang gespaard. Verder alle instanties aangeschreven en alles opgezegd. Verzekering opgezegd dmv uitschrijving Gemeentelijk Basisadministratie. Het plan is nog tot augustus 2009 te gaan reizen.
Je kunt dit allemaal lezen op onze weblog http://moira-en-joost.blogspot.com

gr van Moira