Wie kan ons wat informatie geven over welk hotel we het beste kunnen boeken en de temperatuur die in begin juli er is ivm met 2 kinderen, en loopt het strand langzaam af in het water.
De temperatuur kan in juli oplopen tot boven de 34 graden. Voor het gevoel is het wat koeler omdat er altijd een zeebriesje staat. Oppassen voor verbranden dus en een hoge beschermingsfactor gebruiken. De zee loopt overal heel langzaam af, uitermate geschikt voor kinderen dus. Welk hotel je neemt ligt een beetje aan wat je zelf wilt en hoeveel sterren, weinig ofjuist veel animatie, hp of all-inclusive en natuurlijk de leeftijd van de kinderen. De messte hotels hebben een kinderclub.
Groetjes,
Marianna
Hoi,
Ik heb de indruk als ik op de Djerba webcam (hier) kijk, dat er 's ochtends altijd veel wolken zijn, maar dat dit wegtrekt naarmate de dag vordert. Als het dan weer avond wordt, dan komen er weer meer wolken opzetten; Kan iemand dit bevestigen of is dit gewoon gezichtsbedrog door het slechte beeld.
Alvast bedankt,
Alfonso
In de vroege ochtend is het regelmatig wat nevelig of bewolkt, dat trekt meestal weg zodra de zon is opgekomen. (trouwens een prachtig gezicht de zonopkomst vanuit zee). 's avonds trekt het vaak weer wat dicht. Er hangen vaak ver op zee wat wolken of in het binnenland maar op het strand is het meestal zonnig. Pas wel op als je buiten loopt en het is wat nevelig, je hebt er dan zniet so erg in maar je verbrand erg snel, factor 25 dus als je nog niet aan de zon bent gewend. Te vaak kom ik mensen tegen die erg verbrand zijn en soms zelfs daarvoor naar het ziekenhuis moeten. Een hoop pijn en je vakantie is naar de maan, oppassen dus.
Groetjes,
Marianna