Hallo allemaal!!
Mijn naam is Kimberley en ik ben 27 jaar. Momenteel woon ik in Tilburg. Zo snel mogelijk ga ik emigreren naar Engeland. Mijn partner woont daar en daarom ga ik daar ook heen. Zodra ik daar ben, gaan we trouwen. Ik weet echter niet wat en hoe ik dit dan allemaal moet regelen. De enige landen die ik heb bezocht, zijn Griekenland, Frankrijk, Engeland en België. Frankrijk en België heb ik bezocht tijdens vakanties. En mijn vader woont sinds mijn vijftiende op Samos, Griekenland. Derhalve ben ik al ruim vijf keer op Samos, Griekenland geweest. Het land waar ik een afschuwelijke hekel aan heb, is Frankrijk! Dit is, omdat ik hier al ZO VAAK ben geweest en de mentaliteit van de Fransen spreekt me niet aan!! Het vreemdste souvenir dat ik ooit heb meegenomen, is een vriendje. Mijn favoriete luchtvaartmaatschappij is Easy Jet; zij zijn vaak het voordeligst. Mijn favoriete luchthaven is Schiphol. Eindhoven is dichter bij Tilburg, maar Schiphol is prettiger om vanaf te reizen. Mijn favoriete land is Engeland. Vanaf kort geleden is mijn favoriete stad Seaham. Indien er iemand meer informatie heeft over hoe en wat ik allemaal moet regelen, graag!!! Bijvoorbeeld, hoe ik al mijn spullen over krijg naar Engeland… K.x.