deze zomer reizen naar portugal (mama + 2 kids 17j - 14j)

Hallo,

Mijn dochter wenst deze zomer naar Portugal te reizen.

Ik weet niet goed hoe ik daaraan moet beginnen om dat te organiseren.

We zouden 17 juli kunnen vertrekken voor een dag of 12…

We kunnen auto huren, en dan rondreizen…

Kan ik hier iemand vinden die mij zou kunnen helpen om dit in elkaar te
te steken…?

Thanks,
k.

Hallo!
Voor twee pubermeiden moet je toch wat leuks te doen hebben, dacht ik zo :wink: Je kunt bijv vliegen heen op Faro en terug op Lissabon (of retour op Faro, niet zo duur met Transavia of Ryanair). Vanaf Faro kun je met de bus of trein wel op wat leuke plekken in de Algarve komen. Albufeira lijkt me wel wat voor 2 tienerdochters, schitterend strand en supergezellig. Misschien 2/3 dagen Lissabon tussendoor (kan vanaf Faro en Albufeira met de trein of bus), een beetje cultuur opsnuiven en shoppen :wink: Volgens mij moet dat helemaal goedkomen. Accomodatie kun je gewoon regelen via boekingwebsites, heb ik destijds ook gedaan, dan vind je nog weleens een leuke aanbieding.

Met EVA buskun je door de Algarve toeren. Hier vind je allerlei info over de Algarve.

Veel plezier!

Dag K.

Ik denk dat Alvarge inderdaad een goede optie is voor je dochters.
Indien jullie het hele land willen doorkruisen kan ik jullie nog wel wat extra informatie geven.

Mbt algarve zou je eens op de volgende website kunnen kijken

Alvast heel veel plezier en indien je nog iets wilt weten verneem ik het graag :slight_smile:

Groetjes uit Noord-Portugal

Rob

Of misschien houden jullie van de natuur en wandelen, lezen, zwemmen in het stuwmeer, lekker eten… Je kunt heel goedkoop op porto vliegen met ryan air vanuit bijvoorbeeld eindhoven en dan een auto huren. Auto huren kun je het beste via internet doen, dat is veel goedkoper dan ter plaatse! En kijk eens op onze site www.quintadafonte.nl een mooi plekje midden in de natuur, waar overheerlijk eten, rust, natuur, het beekje en lekkere drankjes centraal staan! Als je meer wilt weten kun je me altijd mailen, groet, Liedewij
Quinta da Fonte