Deze augustus N7 van Parijs tot Monaco liften en kamperen of couchsurfen

Heyey

Ik ben van plan om volgende week te vertrekken om de N7, route du soleil, af te liften van Parijs tot Monaco.
Het lijkt me leuker en veiliger om dat met een reisgenoot te doen, man of vrouw maakt niet uit. Al is een vrouw misschien een voordeel om te liften…
Ik ben een jonge Belg van 21 uit Herent (Leuven), open-minded, sociaal, avontuurlijk, sportief,…

Mijn plan is om met taxistop tot in Parijs te liften. Om mee te liften met iemand kost dat 3 euro per 100 km. Ik ben namelijk nog nooit in Parijs geweest en ik wil die stad toch eens bezocht hebben. Zo wil ik dan richting zuiden trekken, richting het betere weer om dan een hels avontuur te beleven. Hiermee wil ik ook mijn Frans bijschaven…
Slapen wil ik doen op een camping of wildcamperen. Als je voor de duisternis je tentje opzet en smorgens ze weer afbreekt is dit meestal wel toegestaan. Een andere optie is jeugdherbergen opzoeken of couchsurfen, een superconcept: www.couchsurfing.com
Om een idee te krijgen van de route:

Wie vindt dit een goed plan, laat zeker iets weten. Ik sta alleszins ook open voor een ander avontuur in een ander land, als het maar zo snel mogelijk is en richting de ZON.

Greetz en aarzel niet iets te laten weten…

Hee! Je plannen klinken super vet, ik ben Eefje, 18 jaar. Ben ook opzoek naar een lift-maatje, wil beginnen met liften door Europa. Ik heb net mijn diploma gehaald en nu een jaartje werken en reizen het liefst voordat ik ga studeren. Ik kom uit Noord-Holland, opzich zou ik ook zo weg kunnen! mail me anders even! [EMAIL=“bolletje_van_stralen@hotmail.com”]bolletje_van_stralen@hotmail.com

Groetjes!