Destination Canada jobfair

Hallo,

Iemand van hier die ook naar de jobfair gaat?

Greetz

[Edit door beheerder]zie voor meer informatie Destination Canada 2009[/edit]

hey

ja ik ga ook naar de jobbeurs van Destination Canada, de 21ste in brussel

vind het maar een beetje een prestige clubje, als je de voorwaarden nog maar bekijkt om nog maar te MOGEN gaan naar de beurs … m’n vriendin heeft 2 bachelor diploma’s en heeft nog geen uitnodiging gehad, vind het een beetje raar allemaal

Hallo,

Ja, mij geeft het ook die indruk. Ik dacht niet binnen te geraken, maar ik had men uitnodiging al na een paar dagen in men mailbox. En ik heb een gewoon A2 diploma ,wel een tiental jaar werkervaring. Uiteindelijk ben ik wel enorm benieuwd.

Greetz

bij mij hetzelfde, ook maar een A2, wel meer dan 10 jaar ervaring in de informatica … is wel gegeerd beroep daar toch ook …

ga jij al naar Canada? heb je al een visum? ik ga dus samen met m’n vriendin op 15 december naar Vancouver, wij hebben een WHP visum voor 2009 dus moeten daar voor eind dit jaar zijn

wat we effectief van werk daar gaan doen weten we nog niet, we hadden graag eens iets anders gedaan dan dat we hier in belgie altijd al gedaan hebben, tenslotte is een bureau een bureau, is dat nu hier of ginder … en zeker met de olympische spelen daar zijn er misschien wel mogelijkheden

hoe zie jij / jullie dat?

Voila, ik doe al +/-9jaar technisch onderhoud aan industriële machines.
Blijkbaar is daar ook een gebrek aan. Wel, zoals een bureau een bureau blijft, is een sleutelset en ander werkgerief ook overal hetzelfde…
Ook al doe ik men job nog altijd graag, af en toe moet je gewoon een andere richting nemen…
Mijn huidige job loopt ten einde eind dit jaar, dus ik kan begin volgend jaar alle richtingen uit. Ik heb nog niets vastgelegd, wil me eerst goed informeren op die beurs. Als ik ginder voldoende info kan vergaren vraag ik men whp aan. Ik zou ginder een jaartje als chauffeur willen gaan werken, dat lijkt me wel een hele uitdaging!
Inderdaad, bij de spelen moet er zeker veel mogelijkheden zijn om werk te vinden.

Zijn er mensen naartoe geweest? Zo ja: hoe was het? Ik ben benieuwd naar de ervaringen!