Desert safari welke organisatie

Wij gaan begin juli naar Dubai en willen graag een desert safari doen.
Wie heeft ervaringen met organisaties wat dat betreft?
Kan ik dit b.v. het beste boeken bij funtours of een andere organisatie?
Of ter plekke regelen? We zijn er maar 2 nachten dus wellicht wel handig om alvast te reserveren?

Hoi,
Wij zaten met hetzelfde, wij verblijven ook maar 2 nachten. Ik heb nu geboekt bij Arabian Adventures. Kennissen hebben goede ervaringen met hun en ze staan ook in diverse reisgidsen. Aangezien wij een ochtend desert safari wilden doen was de keuze ook beperkt.
Arabian Adventures had toevallig ook een aanbieding voor de ochtend safari dus dat is ook wel leuk.
Funtours hadden wij ook als optie trouwens.

Hier staan er ook nog een paar: Day Visits & Tours - Dubai Desert Conservation Reserve

Hey, Wij zaten hier ook mee (zie topic hier beneden).
Ik had onze safari geboekt bij Atlanta Desert Safari. De regeling was wel heel vreemd.
Aangezien we onze reis hebben moeten annuleren, weet ik dus ook niet of ze al dan niet goed zijn.
Mij lijkt die Arabian Adventures super duur. 335 aed pp voor een desert safari 's avonds.
Ik had prijzen tussen 110 - 200 aed.

Ik had er 6 gemaild en 3 hadden geantwoord. Een truckje was opzoeken op facebook en zien wie de meeste likes had.
Die moeten wel populair zijn, niet!?

Ik denk dat de prijsook afhangt met wat er in de tour is inbegrepen. Voor de ochtend safari heeft arabian adventures een gemiddelde prijs. Nu 195 AED. Zij gaan ook het reservaat in. Anderen niet. Dus het blijft shoppen :hihi: