Denkend over Nieuw Zeeland

Ik ben Frits Harinck, sinds kort gepensioneerd. Samen met mijn vrouw wil ik begin 2015 een maand naar Nieuw Zeeland, Zuidereiland. Rondreizen met een auto, verblijven in B&B’s en familie bezoeken. En omdat we natuurfreaks zijn zullen we zeker het zuidelijk deel bezoeken: Stewart Island, Otago Peninsula. Verder is het allemaal nog niet zo expliciet. Alleen niet te veel jakkeren. Tijd nemen om te genieten van wat je meemaakt.

Eerder reisden we onder meer naar ZuidAfrika, Indonesie, Botswana en IJsland (met mijn dochter).

Hoi Frits,welkom op wereldwijzer!
Nou je kiest er wel mooie landen uit om op reis te gaan,hoe waren je reiservaringen over Botswana?
Waar kun je nu beter rondtrekken door de schitterende natuur als in Nieuw-Zeeland,het Abel Tasman National Park is het kleinste NP van Nieuw-Zeeland, maar desondanks een zeer aan te raden attractie.
In iedergeval als je nog met vragen zit,dan kan je altijd een berichtje posten op het Nieuw-Zeeland Forum
Succ6 nog met je reisvoorbereidingen,Frits!
groet,georgessiam.

Als je niet wilt jakkeren, is een maand vrij kort om Nieuw-Zeeland te zien.
Zoals George al zegt: kom naar het Nieuw-Zeelandforum en lees je daar eens rustig in. :slight_smile:

Bedankt voor je reactie. Maar ik heb niet de pretentieheel Nieuw Zeeland in 4 weken te leren kennen. Liever een paar steekproeven in dit land rustig bekijken dan gaan jakkeren om iedere dag weer een attractie te kunnen afstrepen.
Langer gaan is natuurlijk ook een optie, maar dat zit er nu niet in.

En ik zal in ieder geval het forum goed bekijken