Delhi-Varanasi-Leh. Haalbaar?

Hallo,

in jullie gaan we voor 4 weken naar India. Helaas in het regenseizoen, maar andere periode is helaas niet mogelijk ivm werk. We hebben het plan om vanuit Delhi richting Varanasi te gaan en via wat kleinere plaatsen en Agra weer terug naar Delhi. We hebben hier ruim 2 weken de tijd voor.
Wie weet er nog leuke tussenstops tussen Varanasi en Delhi?
Vervolgens willen we naar Ladakh. Heen met vliegtuig. Terug over land. Ook hier hebben we dan nog een kleine twee weken voor. Een korte trekking van 2 a 3 dagen willen we zowieso doen en als het kan via Dharamsala of Amritsar of andere mooie tussenstops.
Hopelijk zijn er hier mensen die nog mooie plekjes weten waar het leuk bivakkeren is voor 1 a 2 dagen.
En op of aanmerkingen op de haalbaarheid van het reisschema zijn uiteraard ook welkom!

Groeten Brajo

Lijkt me uitstekend haalbaar. Ik ga met mijn dochter ongeveer hetzelfde doen in 3 weken in juli/aug. We vliegen op het eind terug van Leh naar Delhi. Ik zoek nog naar een mogelijkheid om een wildpark te bezoeken, maar ik ben bang dat dit vanwege de regentijd geen goed idee is.