(origineel bericht op be-more.nl)
Definitief naar Zuid-Afrika!!
Eindelijk is het dan zover… Ik ga definitief naar Zuid-Afrika!!*
Na veel nadenken, informatie en gesprekken heb ik gekozen voor het project ‘Palm Tree’.28 Juli vertrek ik naar het prachtige land en ga ik aan het werk als vrijwilliger in een opvanghuis met 15 lieve kinderen in de leeftijd van 7 tot 15 jaar. Ik kan niet wachten om te gaan!! Waarom ik deze keuze maak… dat is maar voor 1 ding… Mijn handen en wijsheid die ik van God heb gekregen gebruiken om andere mensen te helpen. Een zetje te geven naar een betere toekomst. Hoe gaaf is dat? En ook al duurt het nog ruim 9 maanden, ik ben er nu al volop mee bezig. Mijn doel is om met een mooi, verzameld bedrag richting Zuid-Afrika te gaan en om daar de mogelijkheid te krijgen om direct iets te kunnen geven aan het opvanghuis. In de komende periode wil ik verschillende verzamel acties gaan organiseren in de hoop dat mensen willen doneren en het project daarbij willen steunen.
Ik wil iedereen nu alvast bedanken voor de lieve & leuke reacties en natuurlijk mijn vrienden en familie die op mijn verjaardag een geweldig bedrag hebben gegeven voor de reis.*
Ik hou jullie op de hoogte.
*
Veel liefs,
Everdien!