Dec/jan/feb 2011/ 2010 voor 4/5 weken naar Australie, reisgenoot gezocht!

Hallo allemaal!

Heb me net aangemeld op de website, ik wil in december/januari/februari/maart voor een periode van ca. 4, max 5 weken naar Australie. Helaas kan ik niet langer, ivm mijn werk.
Aangezien er op dit moment niemand in mijn omgeving kan en ik het eigenlijk wel cool vind om eens met een ‘vreemde’ te gaan, zoek ik ook een of meerdere reisgenoten.
Ik ben 26 en kom uit Eindhoven. Laat me maar even weten als je plannen richting Australie gaan!

Gr Tom >>>

Niet toevallig van plan naar NZ te gaan? Ik ga in januari een maand naar NZ zoals t nu lijkt:)

Hey Tom,

Ga zelf 10 dec weg voor 6 weken Australie land op Brisbane,kan helaas ook niet langer blijven,hoor het wel.

gr Peter

Ik vertrek 9 dec naar Australie voor 5 weken.
Heb vooralsnog alleen een retour ticket Melbourne, verder nog niets gepland…

Als je zin hebt om te kijken of er iets overeen komt/het leuk is om te meeten ‘mag’ je me toevoegen op Facebook: Susan Sondermeijer.
(check ik vaker dan deze site)

Groetjes!!!

Hoi Tom!
Ik denk er over half januari in 4-5 weken Australie te gaan ontdekken… Auto, camper, bus… Alles staat nog open!

Ik ga waarschijnlijk met de introductieweek van Australian Backpackers mee (in de hoop een leuke groep nieuwe reismaten te vinden!) en ik zoek dus zowel hier als daar veel leuke mensen met wie ik de reis dan kan vervolgen. Dat mag backpacken zijn, maar voor goede andere ideeën sta ik ook zeker open :slight_smile:

Groetjes, Anna