Deborah, 22 jaar, half-eind mei 2013 voor minimaal 1 jaar door Australie backpacken

Hallo allemaal!

Ik ben dus Deborah, 22 jaar en net afgestudeerd. Ben al een tijdje bezig met deze reis te plannen. Mijn bedoeling is om half-eind mei te vertrekken voor minimaal 1 jaar en maximaal 2 jaar. Ik heb er een tante wonen die ik even ga bezoeken, ook is er een schatkist met bijbehorende treasure-map achtergelaten ergens in Australie voor me door een maat en de mensen die hij daar heeft leren kennen. Daar mag ik ook netjes naar op zoek. Verder doe ik zowiezo de Oost-kust en ben ik van plan om af en toe een beetje bij te werken als het financieel nodig is. Leuk zou het zijn om met één of meerdere reisgenoten ervaringen te delen of evt samen te reizen! Laat maar wat weten,

Groetjes

girl,

I’m inn! heb dezelfde plannen en uw verhaal spreekt mij aan! :stuck_out_tongue: let me know! xx

Heej Deborah,

13 Februari vertrek ik op wereldreis. En ben begin mei in Australie. Graag wil ik dan de ooskust afgaan, waarna ik rond in de eerste week van Juni vertrek naar Nieuw-zeeland. Je plannen klinken in ieder geval goed!

Groetjes,

Martijn

Hee Sara!

Vertrek je dezelfde periode? Heb je al een vliegticket geboekt? Kan ik je ergens mailen of…?

Groetjes!x