De laatste uurtjes!!!

(origineel bericht op be-more.nl)

De laatste uurtjes!!!

As you grow older, you will discover that you have two hands, one for helping yourself and the other for helping others - Audrey Hepburn

Nadat ik voor de zoveelste keer de checklist gecontroleerd heb, besluit ik om dit alles aan de kant te zetten en gaan genieten van mijn familie en vrienden.

Ik heb de afgelopen weken in België veel meer spanning gevoeld vergeleken met de afgelopen week hier in Nederland. Hier heb ik mij laten leven en als een kip zonder kop rond gelopen en steeds maar ontkent ( ook naar mezelf toe ) dat er ook maar een spoortje van spanning in zit. ondertussen kan <u>ook</u> ik de vlinders in mijn buik niet meer ontkennen.

Het heeft me wel super goed gedaan om de afgelopen dagen voornamelijk door te brengen met mensen die ik lief heb en heel weinig heb gezien de afgelopen tijd. Door met hun te zijn kom ik vaak terug op een veilig en vertrouwd plekje, waar ik ook gewoon heerlijk mezelf kan zijn. Met alle liefde en steun die ik om mij heen heb ga ik dit avontuur met goede moed (en een lach op mijn gezicht) tegemoet.

Aangezien ik morgen vroeg op Schiphol moet zijn, ga ik nu lekker genieten van een heerlijk en warm bad. Ik quote bemore: Een douche moet nog geïnstalleerd worden, maar <strong>momentee</strong>l is er water om je te wassen en kan je eventueel bij het ziekenhuis douchen.

Ik weet niet hoe de beschikbaarheid in uganda is, maar ik zal proberen mijn blog zoveel mogelijk bij te houden en foto’s toevoegen.

Kisses & Hugs Farnaz

(origineel bericht op be-more.nl)