(origineel bericht op be-more.nl)
En nu nog maar 14 nachtjes slapen
Hoi lieve allemaal,*
Jaaaa, eindelijk is daar het moment waar ik op zat te wachten. Wat lange tijd onwerkelijk leek, komt nu echt dichterbij. Weblogs lees ik met andere ogen. Er zijn al momenten geweest dat ik tegen mensen om mee heen ‘tot volgend jaar’ zei. Op mijn werk kan ik nu écht gaan afronden. Spullen die ik mee wil nemen, kan ik nu eindelijk apart leggen. Uitnodigingen voor feestjes, bruiloften, verjaardagen sla ik af. Ik ben bezig met het leeg eten en drinken van mijn koelkast en vriezer. Vraag me af of ik écht niets ben vergeten te regelen, want de tijd om dat nog te gaan doen wordt steeds beperkter. Er komen steeds meer laatste keren dat ik… voor ik 4 november vertrek. Hoe gaaf, cool, bijzonder is dat!!!
*
Kortom: ik heb er zin in. Echt zo ontzettend veel zin. Laat maar komen, alle ervaringen. Ik sta er open voor. Mijn hart zit vol met liefde, warmte, aandacht, en nieuwsgierigheid. Ik ben klaar om te geven en te ontvangen. Ik kijk er naar uit daar te ‘zijn’, het te doen met wat er (niet) is, te leven in het hier en nu. Loskomen van het leven hier en een pas op te plaats maken.*
En nu? Nu ga ik vooral nog genieten van mijn twee weken hier in NL. Tot snel!
*
Liefs, Yvette