hallo ik ben johan 44 jaar en ga in januari 2011 voor de eerste keer backpacken.
de reis gaat eerst voor 4 dagen naar maleisie en dan 30 dagen naar sumatra.
de planning is landen in kl dan melacca, georgetown,banda aceh, p weh, meadan,lake toba,bukit lawang en dan misschien nog nias. kijken wel hoever we komen dan naar padang daarvandaan vliegen naar jakarta voor de laatste 3 dagen en gelijk het chinees nieuwjaar meemaken en dan weer naar huis.
heb er zin in
Hoi Johan,
Welkom op wereldwijzer.nl Wat kies jij mooie reizen uit om op vakantie tegaan!!
Heb je al het Maleisie en het indonesie forum al ontdekt hier op wereldwijzer Johan??
Moest je eventueel met vragen zitten dan kan je altijd een berichtje plaatsen in de hierboven opgenoemde forumlanden!
Suc6 met je voorbereidingen van je reis,en laat ons nadien iets weten hoe je vakantie is verlopen!!
Groetjes:georgessiam.
Wat stoer. 44 jaar en dan voor het eerst op deze wijze reizen. De beste manier wat mij betreft! Niet dat ik daarmee bedoel dat je stok en stokoud bent overigens!
Maar je snapt me hopelijk wel! ( ben zelf 32 )
Ik ben in beide landen geweest, maar niet op het eiland Sumatra. Java en Bali vond ik geweldig, Sumatra schijnt nog beter te zijn!
Hopen dat de ring van Vuur rond die tijd wat gedoofd is!
Geniet ervan!
Ben je eventueel te volgen via web?
ach wat is oud ik ben nog jong van geest, ik hoop dat het vuur in de ring dan wat gdoofd is en ja ik ben wel van plan wat bijtehouden weet alleen nog niet waar ik denk op waarbenjij.nu. als de reis net zo leuk word als de voorbereiding word het geweldig
I know, het is ook maar een getal idd! ![]()
Enjoy!