De eerste dagen alvast geboekt

Wij gaan in juni naar Bali en hebben de eerste 3 nachten geboekt bij een leuke kleine gelegenheid niet zover vanaf de luchthaven.
Wij zijn hier nog nooit geweest maar door verhalen van een eerdere gast zijn we hier beland.
Het eerste kontakt is al bijzonder prettig verlopen, het ziet er allemaal prima uit en misschien een tip voor de nog zoekenden onder ons !

zie hun site www.homebalihome.com

Jos & Anita Beers

2 likes

wat een leuke site is dat! En wat leuk dat je iets van vrijwilligerswerk kunt doen. Precies wat ik zoek. Wil met zoonlief van 11 ook graag iets bijdragen in plaats van alleen maar genieten. Staat bij mij in mijn favorieten !

1 like

Wij hebben inmiddels de eerste dagen bij hun geboekt en de afhandeling en het persoonlijke kontakt spreken ons erg aan.
Was het maar alvast zover…>>>

1 like

Inmiddels is onze vakantie helaas achter de rug maar we hebben geweldig genoten op het prachtige Bali.
Wij hadden dus de eerste dagen geboekt bij homebalihome.com en dit is echt geweldig goed bevallen, ook de laatste nachten hebben we hier doorgebracht vooral ook ideaal omdat het lekker dichtbij de luchthaven is en de gastvrijheid en hartelijke ontvangt zijn grandioos.
Hier kunnen ze je met al je vragen helpen en ze doen er alles aan om het je zoveel mogelijk naar je zin te maken, prachtige kamers, vriendelijk personeel, superschoon enz enz.

Ook kunnen ze je perfect helpen met het plannen van een rondreis op Bali, met een scooter, chauffeur of huurauto en ze weten werkelijk alle mooie plekjes te vinden.