In juni ga ik op reis naar Maleisie waarbij we onze reis voornamelijk gaan richten op Borneo deel. Ik ben nog erg aan het twijfelen over welke national parken ik wil bezoeken. Heb namelijk niet de tijd om ze allemaal te bezoeken. Wil sowieso 2N3D aan de kinabatangan rivier verblijven.
Ik wil graag dieren zien maar ook mooie natuur, een echt regenwoud gevoel. Ik twijfel erg om naar danum valley te gaan. Ik vroeg me af of mensen ervaringen hebben met danum valley. De prijs is namelijk erg hoog, en ben benieuwd of die naar jullie gevoel de moeite waard is. Of zijn er vergelijkbare parken in borneo voor een stuk minder geld?
Alvast bedankt voor de reacties en hulp!
Hoi
Probeer eens Tabin is ook heel mooi natuur en jungle en iets goedkoper dan Danum. Ook van de luchthaven Lahat Datu is het enkel 1 uur rijden, het kantoor bevind zich aan de luchthaven.
Bernard
Bedankt voor je reactie! Toevallig ook ervaring met danum valley field centre, en hoe deze te boeken?
he hoi
voor reserveren kunt u via een plaatselijk agent doen zoals waar ik de reservatie doe met Asian overland haar email is felice@asianoverland.com.my ofwel gewoon op geluk en in het kantoor in Lahat Datu boeken, als die niet vol is dan het u geluk,
Danum is ook mooi, zoals alle jungle in Borneo, in Danum word er meer gewandeld en Tabin per jeep safari, en gewandeld zoals naar de modder vulkaan.
Groetjes
Bernard