Kan iemand mij vertellen hoe ik aan een grotendeels dansende buitenlandse job geraak? Ik heb ondertussen al 2 animatie-seizoenen, Italië (vacansoleil) en Kreta (Iberostar) achter de rug en kon me wel heel goed terugvinden in de avondshows. Vermits dansen al heel lang een passie is, zou het leuk zijn deze in het buitenland te kunnen uitoefenen op een zeker niveau en daarmee wat centjes kan verdienen.
Of als iemand weet waar de avondshows (vrij) professioneel zijn, alle suggesties zijn welkom!
Voor het zomerseizoen 2005 zoeken wij dansers om te werken in één van onze hotels op de Balearen (Ibiza en Malloca). Je dansrichting is van ondergeschikt belang, als je maar een goed gevoel voor ritme hebt (de shows waar je in optreedt worden aangeleerd). Naast het dansprogramma doe je overdag nog enkele andere taken in de animatiesector. De gratis kursus start op 14 maart voor ongeveer 5 weken. Aansluitend krijg je onmiddellijk een kontrakt tot midden of eind oktober. Je kan mailen, bellen of schrijven. Kijk ook eens op de website : www.funclub.be. Er mag in het Nederlands gesolliciteerd worden. studies van geen belang Aanvangsalaris : tussen 850 en 950 euro NETTO Kost en inwoon gratis + drank. ( Je kunt het nog proberen hoor)
Het Nederlands Dans Theater is looking for dancers. WORKING HOURS: 40 hours a week. CONTRACT: temporary with a maximum of 2 years. EDUCATION: academy for classical ballet. START OF THE CONTRACT: august 2005.
Contactpersoon : Herman Talsma
Naam bedrijf : European Employment Services/ EURES
Adres : Amsterdamse Veerkade 66, PO-box: 16713
Gemeente : The Hague
Land : Netherlands
Postcode : 2500 BS
Telefoonnummer : +31-70-8503506
Faxnummer : +31-70-8503501
E-mail adres : herman.talsma@cwinet.nl
SUCCES EN MOCHT JE WAT BEREIKEN VERGEET ME NIET :lol:
Thanx voor jullie reacties. Ik ben al met een paar organisaties aan het onderhandelen, dus misschien komt daar iets leuk uit!
Het dansen staat in ieder geval aan top op mijn lijstje, vermits ik al jaren dans, en dit mijn grote passie is.
Ik vrees dat ik voor het nederlands danstheater iets te weinig techniek heb, vermits het blijkbaar om mensen gaat die serieuze dansopleidingen gevolgd hebben in hoge school.
In ieder geval, we blijven doorzoeken!