Dan even wat over mezelf

Dan even wat over mezelf, Ben ex Schipper / Ex Internationaal Chauffeur / Ex Planner Wegvervoer. :zon02:

Ben 59 jaar en fervent wandelaar, voorjaar 2011 een deel van de Pelgrimsweg naar Santiago de Compostella gelopen van bij mij thuis naar Valence d’Agen (ten Zuiden van Moissac) 1800 km. m’n dag gemiddelde lag gerekend op al de wandeldagen rond de 25 km, echter in 't begin lag dat wat lager (15/20km) en na de helft ging dat naar de 30 km met uitschieters naar 40 km. de eerste 500 km was ik geheel autonoom wat 't gewicht van +/- 23 kg inclusief 3ltr water & eten impliceerde, nadat ik m’n autonomie had opgegeven werd 't +/- 14 kg inclusief 3ltr water & eten voor 1 dag(middageten) & ½dag noodransoen). Ik hoop de overgebleven duizend kilometer in 2013 nog even te lopen, als God 't beliefd, heet dat.

Daarnaast ben ik actief (uitzetten en markeren van de route) bij de “Sultans Trail” een nieuwe langeafstandsroute van Wenen naar Istanbul.

Hoi Willem,
Welkom op wereldwijzer,
Nou ik heb veel bewondering voor je doorzettingsvermogen,ik zou het eerlijk gezegd niet kunnen.
Suc6 nog met de laatste etappe van je reis,komt wel goed!
Had deze foto nog gevonden op het internet,wellicht je wel bekend!

http://www.oppad.nl/wp-content/uploads/wandelen-santiago-op7-2011.jpg

groet:georgessiam.

zat er een cijfer naast :wink: was in 2011 :slapen:

Nou geen probleem Willem,dan veranderen we dit ff.:slight_smile: