Ik was vanplan er volgend jaar een jaartje tussenuit te gaan. Nu wil ik best wat van de wereld zien maar ik heb besloten te beginnen met een kleine tocht: Fietsen naar Santiago de compostela. Dit is een tocht die ik vanuit Nederland in 1,5 tot 2 maanden wil afleggen. Ik vertrek begin september. Het lijkt mij een mooi begin van een lekker jaartje ertussenuit. Nu zoek ik iemand die dit ook ziet zitten en samen met mij deze oude pelgrimstocht op een stalen peard (fiets) wil trotseren.
Op de volgende site kun je veel info vinden over de tocht:
http://www.compostelagenootschap.be/default.aspx?id=199
Kort over mezelf:
Ik ben Eva Schuurmans 19 jaar (in september 20) en woon op dit moment in Groningen. Ik vind fietsen leuk maar ben niet super sportief. Wees dus niet bang dat het een enorme race wordt. Zie wat avontuur wel zitten!
Als je deze trip wel ziet zitten hoor ik het graag!! Misschien zijn er daarna grotere plannen, als het klikt, onderweg ontstaan…
Wat een geweldig idee! Ik ben afgelopen zomer '08 op de fiets naar Parijs geweest en heb echt genoten! Maar helemaal naar santiago is wel wat anders
Het is dat ik vanaf september andere plannen heb, ik wil dan naar Nepal en India, maar anders had ik met je mee gefietst
Een aanrader om het goedkoop en avontuurlijk te maken: bel aan bij mensen of je je tentje in de tuin mag opzetten, mag bijna altijd en je ontmoet leuke en lieve mensen! verder op de route: zuid franrkijk en spanje is dit zouzo normaal maar in nl, be, en noord frankrijk werkt het ook prima!
He allemaal,
Mijn plannen zijn compleet gewijzigd door een uitnodiging van mijn oom en tante. Ik ben namelijk meegevraagd naar India voor 1 maand. Ooit ga ik deze tocht nog maken misschien nog aankomend jaar maar als ik al naar India vlieg kan ik beter daar verder trekken.
Als je mijn nieuwste plannen wilt zien en het je wat lijkt mee te gaan vanaf september dan kun je kijken bij: Ga je mee > wereldreis! . Als het je wat lijkt hoor ik het graag!
of mail me [EMAIL=“eefsadres11@hotmail.com”]eefsadres11@hotmail.com
Eva Schuurmans
Hoi hoi
Mocht je het ooit zien zitten om met de fiets tot in Santiago de Compostela te rijden, geef mij dan zeker een seintje!
Ik vertrek over 2 weken al liftend tot ginder. We laten ons leiden door de mensen die we ontmoeten. Tzal ietsjes sneller gaan dan met de fiets, maar avontuur kom je hoe dan ook tegen.
Groetjes
Ruben
He Ruben,
Veel plezier met je lift reis. Dat je veel avontuur mag tegen komen!!
Misschien ga ik rond april 2010 nog fietsen naar santiago.
Het hangt allemaal af van hoe volgend jaar loopt.
Ik zal het je laten weten als ik ga!
Misschien wil je wel mee…!
Eva
Hoi hoi
Ik heb ondertussen een beeld gekregen over hetgene er zoal te zien is onderweg naar Santiago, ik ken een paar plaatsjes waar er te overnachten valt, en ben helemaal gecharmeerd door de route.
Kzou het super vinden mocht je mij op de hoogte kunnen houden van je plannen.
Groetjes
Ruben
En mij ook!
ik zit er over te denken om deze zomer ook nog op fietsvakantie te gaan. Lekker low budget en fijne manier om te reizen:-)