Dame als reisgezel gezocht voor augustus

Welke dame wil graag op reis met een goed opgevoede en correcte man van 56 die de wereld kent?
Eigenlijk woon ik in Asie maar ben op vakantie voor 2 maanden bij de zoon aan de belgische kust. Hij heeft 2 kleine kinderen uit een scheiding en dat is niet altijd even makkelijk.
Zou er graag even tussenuit willen. Eender waar, eender wanneer maar ik heb mijn terugvlucht naar Asie eind augustus.
Hopelijk mag ik iets meer van je vernemen.
Prettige dag en vriendelijke groetjes,
John

hallo John als je nog geen plannen gemaakt hebt. mail me dan op [EMAIL=“Italanja@zonnet.nl”]Italanja@zonnet.nl en stuur me dan een foto van je toe, zodat ik alvast een eerste indruk van je krijgt. ik ga eind juli naar Italie met mijn auto en ben op zoek naar een gezellig energiek persoon die met mij mee reist en af en toe het stuur van me overneemt. Ik blijf dan 2-3 dagen in Cinque Terre (onder Genua) waar ik wil gaan wandelen en de omgeving wil verkennen. Daarna kun je nog een week met me mee gaan naar een huisje die ik vlakbij Siena gehuurd heb. Als je er wat voor voelt laat het me dan weten. vr. groet