dakloos

Geachte forumleden. Stel mijn Russische vrouw met wie ik jaren getrouwd ben wil mij haar huis uitzetten. Nu is het zo dat ik in Nederland te weinig middelen van bestaan heb laat staan een of andere vorm van woonruimte. Alles wat ik heb moet ik hier achterlaten en met een paar duizend euro kom ik niet ver zeker niet wat betreft een huis inrichten e.d. Omdat ik een gehuwde aow ontvang kan ik zeker mijn maandelijkse lasten niet opbrengen en om altijd bij vrienden in te trekken geeft geen basis om op verder te gaan.Wat kan ik het beste doen om deze situatie zo goed mogelijk op te lossen want om hier in Rusland als een soort dakloze in je auto te leven is ondenkbaar. Omdat de auto op naam van mijn vrouw staat is het voor mij moeilijk om deze mee te nemen naar Nederland dus daar zijn geen financieen uit te halen en moet ik hopen op haar medewerking.
Wie geeft mij advies hoe ik op een aanvaardbare manier verder kan handelen?

Wat een vervelende situatie. Ik neem aan dat dan ook de scheiding zsm geregeld wordt.
Naar mijn idee kan je met een paar duizend euro best een bestaan opbouwen in Rusland. Er zijn immers Russen die het met een stuk minder moeten doen.
Terug naar Nederland en hier een bestaan opbouwen zal al een stuk lastiger en duurder zijn.
Waar je ook voor kiest echte luxe en comfort zal je niet hebben.

Heel veel sterkte

Wat een verhaal en ik sluit me aan bij Jacco.
Ik denk dat het hier veel lastiger is dan daar maar dat is moeilijk te zeggen.

Waar in Rusland woont u? Hoelang woont u daar al? Heeft u een verblijfsvergunning? Met het geld dat u nu nog heeft, zou ik ervoor kiezen om in Rusland mijn bestaan op te bouwen en niet terug te gaan naar Nederland, tenzij u in Nederland familieleden heeft waar u bij terecht kunt.

Het lijkt me een zeer moeilijke situatie in ieder geval. Voor de uitkomst in Rusland kan het overigens wel uitmaken hoe het verhaal precies is gelopen. Natuurlijk hoeft u dit hier niet te plaatsen, maar voor verdere hulp is een heldere situatie misschien wel essentieel. Alles staat op naam van uw vrouw, maar heeft u hierbij wel bijgedragen of had ze alles al in haar bezit voor u naar Rusland kwam, bijvoorbeeld?

Opgelost denk ik? Vriendin gevonden op de Filipijnen?

2 likes

LOL

Ha ha!

Ter bewijs! [emoji1]

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=200862

Tja, als majofra zijn geluk nu mag beproeven in de Filipijnen, dan wens ik hem daar alle succes van de wereld mee. :teeth:

Wel jammer als je hier iemand probeert te helpen, maar er komt gewoon geen enkele respons.

majofra is 3x de weg kwijt:

• naar de Filipijnen

• in zijn leven

• op Wereldwijzer

1 like