Dagje vrij in Durban

(origineel bericht op be-more.nl)

Dagje vrij in Durban

Vandaag heb ik weinig internettijd, dus even een korte samenvatting. Gisteren een heerlijk dagje vrij gehad samen met Manon en Nicole. Omdat voor mij en Nicole de tijd bij MoP er bijna op zit, zijn we met zijn drieen een dagje naar Durban geweest. Het was gelukkig super weer: strakblauwe lucht en heerlijk warm, dus we zijn eerst een paar uur op het strand gaan liggen. Daarna hebben we op de pier gegeten, waar ik eindelijk biltong (gedroogd rundvlees) heb gegeten. Was best lekker, maar niet heel bijzonder. Daarna zijn we met de bus naar Victoria Street Market geweest, maar dat viel eerlijk gezegd een beetje tegen: het is vergelijkbaar met Beverwijk, maar dan in het klein. We zijn dan ook niet lang gebleven en snel weer terug naar het strand gegaan. :slight_smile: Daar hebben we nog een paar uurtjes gelegen totdat de rest van de groep samen met Willie, onze chauffeur, ook in Durban was aangekomen en hebben we met zijn allen ergens gegeten. Een heerlijke dag dus!
En nu heb ik nog maar twee 'werk’dagen. Vanochtend heb ik in de daycare geholpen, vanmiddag weer naar de playground en mijn huisje en morgenochtend sta ik nog bij de babyroom, 's middags zwemles en dan zit het werkgedeelte er alweer op. Ik blijf nog wel het weekend bij Mother of Peace, dus hopelijk kan ik dan nog wat leuke dingen doen met mijn kinderen. Maandag vlieg ik naar Kaapstad, waar ik een tijdje zal blijven. Ik ga proberen mijn blog daar ook bij te houden.

Wordt dus vervolgd…

(origineel bericht op be-more.nl)