Hallo Allemaal,
Volgens mijn ben ik een paar jaar geleden ook al eens een tijdje actief geweest op Wereldwijzer. Maar dit is een beetje weggezakt. Nu was ik pas op de Wereldhulpmarkt tijdens de vakantiebeurs in de jaarbeurshallen en hier kreeg ik wederom het advies van doinggoood om weer eens een kijkje te nemen.
Mijn naam is Jane Sijl en ik ben een globalcitizen. Al moet ik zeggen dat ik me voornamelijk in Kenia of Nederland bevindt. Vanuit stichting Wanawa zet ik me in voor lokale projecten in Kenia. Deze projecten zijn gericht op onderwijs, gezondheidszorg en het samen creëren van werkgelegenheid! Daarnaast werk ik intensief samen met Kenya Xperience! Deze organisatie is opgericht door Cocky van Dam en wordt nu dagelijks gerund door Cocky en Everlyne. Kenya Xperience brengt vrijwilligers, reizigers en projecten samen en zorgt voor super gave reizen en vrijwilligersplekken!
Waarom ik hier weer actief wil zijn is voornamelijk om te kijken of ik nog een steentje kan bijdragen op het gebied van vrijwilligerswerk in Afrika (Kenia) en of de projecten van Stichting Wanawa steun kunnen ondervinden vanuit vrijwilligers in dit netwerk!
Groetjes, Jane