Daar ben ik dan :)

Hallo medereizigers
Mijn naam in Petra, nickname peetje. Ik ben 47 jaar en sinds half jaar weer single. Ik woon in een leuk appartement onder de rook van Utrecht samen met mijn 2 katten. Mijn grootste hobby’s zijn fotograferen, wandelen, netwerken en natuurlijk reizen. De beetje verre Reizen die ik gemaakt heb zijn: Maleisië, Singapore, Thailand, Jordanië en daar komt binnenkort India bij.

Landen die ik graag nog wil zien zijn Vietnam, Japan en Indonesië. Ik kan het goed vinden met mezelf en verveel me dan ook bijna nooit, maar ik zou het toch wel erg leuk vinden om een leuke reispartner/ maatje/vriend(in) te ontmoeten waar ik dan in de toekomst misschien samen mooie reizen kan maken.
Wie weet komen wij mekaar nog tegen…:wereld:

Hoi Petra,welkom op wereldwijzer!
Een goede plek om een bezoek aan Delhi te beginnen is het Qutub Complex, een historische site met als blikvanger de 71 meter hoge Qutub-minaret.
Alom aangeprezen als een van dé bezienswaardigheden van Delhi is de Lotustempel,die je kan aanstrepen in je agenda Petra!
Indien je nog met vragen zit over India dan kan je die altijd stellen in het Indiaforum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog met alles wat je gaat bereizen in de toekomst Petra!
groet,georgessiam.

1 like