Cursus Spaans

Hoi,

Deze zomer ga ik vier weken reizen in Colombia. In de eerste week wil ik een cursus Spaans doen in Bogotá. De cursus die ik nu gevonden heb kost €395,- voor vijf ochtenden les, transfer vanaf het vliegveld, zeven nachten accommodatie (homestay) incl ontbijt en avondeten. Heeft iemand ervaring hiermee? Is dit aan de dure kant of is deze prijs gebruikelijk?

Alvast bedankt!

Aangezien mijn taxirit van vliegveld naar centrum US$25 kostte en het hotel $30 per nacht (en dat was het goedkoopste hotel dat ik in die leuke wijk Candelaria kon vinden), lijkt me dat helemaal geen gekke prijs. Ook gezien het avondeten in restaurants vaak al minstens 10 euro of meer kost.

Maar in een weekje leer je nog niet zoveel… maar goed het is een beginnetje…

Veel plezier! En wie weet kun je nog inspiratie halen uit mijn Colombia-blog van afgelopen januari-februari. http://blog.travelpod.com/travel-blog/cecilia74/10/tpod.html

Oke, thanks! Dat geeft wel een goed beeld.

Het is met name bedoeld als opfriscursus, dus weekje zal toch wel nuttig zijn. Thanks voor je snelle reactie!

Aha okee! Zelf heb ik in zo’n geval een keer gekozen voor privéles (in Spanje), ook om meer bij te leren, en gaten in mijn kennis aan te vullen. Ik wilde niet vastzitten aan een klasje en hun niveau / lesprogramma. Maar dat is natuurlijk persoonlijk. Uiteraard is privéles duurder maar het leren gaat ook vele malen sneller en alle aandacht is voor jou.

Maar een klasje kan natuurlijk wel gezellig zijn. Wel bestaat dan het gevaar dat je met je klasgenoten Engels gaat praten. :slight_smile:

Hoi Sanne,

Ik sluit me bij Gradaa aan wat betreft Relato, ik ben er vorig jaar geweest. Wat mij betreft een aanrader. Leraren (Carla, Liliana en Javier) waren erg goed. Wat de prijs betreft die je noemde, die is gemiddeld, het kan goedkoper. Bij Relato kost het $ 430 (€ 330) dan heb je 5 dagen les met 2 culturele activiteiten (dansles en/of kookles) en een uitstapje plus een week verblijf bij een gastgezin.