Cursus spaans in Spanje met Erasmusplus-beurs

Hallo,
TIP: Erasmusplus is een echte aanrader voor studenten die financiele hulp zoeken om een cursus spaans in Spanje te kunnen volgen. Erasmusplus betaalde mijn retourvlucht, helft van de cursuskosten, helft van de accommodatiekosten en nog is een 100Euro zakgeld voor het maken van excursies en bezoeken van monumenten.

Granada is een fantastische interculturele stad met een prachtige Arabische geschiedenis dat je in veelal terugziet. De uitgaansmogelijkheden zijn te gek als Granada de 2e stad van Spanje is met de meeste barren in verhouding tot zijn inwoners! Het is een universitaire stad dus je ontmoet student van over de hele wereld en het was echt supergezellig! De accommodatie en de school bevinden zich in de populaire wijk Albayzin met uitzicht op het Arabische paleizen complex Alhambra, een werelderfenis beschermd door UNESCO in het historische centrum van Granada.

Erasmusplus is een echte aanrader voor studenten die financiele hulp zoeken om een cursus spaans in Spanje te kunnen volgen. Erasmusplus betaalde mijn vlucht, helft van de cursuskosten, helft van de accommodatiekosten en nog is een 100Euro zakgeld voor het maken van excursies en bezoeken van monumenten. De curususmogelijkheden zijn divers, goedkoop en de leraren zijn uitstekend en geven leuk les! Voor meer informatie **zie de weblink www.erasmusplus.com of email mij! ****
**Met vriendelijke groet,
**Jan uit Leiden **

Dag Jan,
Klinkt goed en de website ziet er ook goed.
Zit er een leeftijd limiet aan deze programma´s?
Groet,
Alexander

dikke Oplichterij Fake Fake Fake

Want Denk Je Zelf Zulke Mooie Verhalen.

Dag Alexander,
Nee er zit geen leeftijdslimiet aan, de Erasmusplus programma´s met beurs en financiele hulp zijn voor iedereen! Studenten, niet studenten, jong en oud.
Heel veel succes!
Jan

Dit is allemaal Nep mensen die zijn dikke oplichters

Je moet eerst betalen, wat al vreemd is.

Ze staan op google ook al als oplichters

Dag Dutcho,
Klinkt inderdaad te mooi om waar te zijn niet?! Dat dacht ik ook eerst todat ik via deze website meer informatie en een proforma opvroeg (:
www.erasmusplus.com
De school is in Granada in Andalusie, echt een prachtige streek met de paleistuinen in Sevilla, de prachitge moskee/katedraal in Cordoba, en de betoverende stranden van Nerja, en dit alles wordt deels gefinancierd door Erasmusplus naast het leren van spaans om te ontdekken!

oke het bewijs :

http://roulamouse.blogspot.com/2008/02/erasmusplus-minus.html

in het duits

http://as-text.blogspot.com/2007/07/vorsicht-bei-spanisch-stipendien.html