cursus Spaans in Quito

Hallo lezer,

Ik heb een vraag aan je: weet jij een goede, leuke school in Quito waar ik Spaans zou kunnen leren? Graag hoor ik je tips en ervaringen.

Bij voorbaat dank!

Groeten Sonja

Hola!

Ik weet geen school in Quito, maar ik weer wel zeker dat ze er zijn. Je kunt via Travel Active (www.travelactive.nl) deelnemen aan het programma Language & Travel, waaronder ook Spaans in Quito!

Succes, groetjes Elisa

Hoi!

Ik heb drie weken spaans gevolgt op een school in Quito. Het was een hele gezellige school!! 5 dollar per uur, dus dat valt denk ik ook nog wel mee. Ze kunnen ook een gastgezin voor je regelen, en je wordt op gehaald van het vliegveld. Hun site: www.ruminahui.com
groetjes Paula

Hola!

Ik heb vier weken een cursus Spaans gevolgd in Quito, via ecoletravel. Zij hebben ook een website: www.ecoletravel-ecuador.com. Dit is me zeer goed bevallen!!

De school waar ik les had is het Dagui’s Spanish Institute. Zijn ook te vinden op internet. Een superleuke school!!!

Greetz Gineke

Hoi

Ik heb het afgelopen jaar zes maanden in ecuador stage gelopen. Hierbij hebben wij de eerste 4 weken een spoedcursus spaans gekregen in quito. Zij hebben ook een webpagina www.apf-languages.com je kunt hier ook in het nederlands info krijgen.
Op de school kun je kiezen om in koppels les te krijgen of alleen. De lessen worden volledig in het spaans gegeven, maar dit is goed te volgen.

groetjes

linda

Ik zou nooit vooraf in Nederland al een school selecteren: neem even de tijd in Quito en je hebt er binnen korte tijd een school tegen een heel acceptabel tarief.

Onderdak bij een Ec. gezin klinkt heel romantische etc maar ik weet uit ervaring en van medestudenten dat je in dat geval bijna of geen privacy hebt: ik heb velen tijdems de studieweken zien overstappen naar een hotel…maar ja het blijft natuurlijk een kwestie van smaak.

Succes!

Er zijn ontzettend veel scholen in Quito (vooral het nieuwe centrum), je kan gerust zonder geboekt te hebben ter plekke wat regelen.

SwissLanguage School schijnt wel ok te zijn.
Kijk anders in de lonelyPlanet - ecuador