Spaans leren in Quito, Ecuador

Hallo, ik ben Margereth en ik woon sinds oktober 2015 in Ecuador. Ik werk bij een Spaanse talenschool in Quito, Ecuador. Ik heb zelf ook Spaanse les gehad bij de school en dit is mij goed bevallen, ik heb gemakkelijk en snel Spaans geleerd. Ik zal jullie wat informatie geven over de school.

De Equinox Spaanse school bestaat al 30 jaar en biedt u diverse programma´s om Spaans te leren en om u te verdiepen in deEcuadoraanse cultuur. De school bevindt zich in het centrum van Quito,Ecuador.

We staan al jarenlang bekend om onze ervaren, professionele docenten. Velen van hen werken al bij ons vanaf de oprichting. Wij geven les met behulp van educatieve materialen en moderne methodologiën,welke garanderen dat onze studenten makkelijk en snel Spaans leren.

Naast de Spaanse lessen in Quito, bieden we ook Spaanse programma’s aan buiten Quito,in elke regio van Ecuador: vanaf het Andesgebergte tot aan de tropische kust van de Stille Oceaan. Studenten ervaren de schoonheid van Ecuador, terwijl ze Spaans leren.

Gedurende het ontwikkelen van de kennis van de taal en van het land, kunt u ook als vrijwilliger aan de slag bij achtergestelde gemeenschappen. Het mes snijdt dan aan twee kanten, want u kunt uw Spaans in de praktijk toepassen en de gemeenschappen hebben baat bij uw hulp.

Spaans studeren bij de Equinox Spaanse school in Ecuador is een geweldige kans om uzelf onder te dompelen in de Ecuadoraanse cultuur, terwijl u ondertussen bezig bent met het leren van de derde meest gesproken taal ter wereld.

Bent u geïnteresseerd in het leren van de Spaanse taal en in het opdoen van eennieuwe avontuurlijke ervaring, aarzel dan niet en neem contact met ons op. Neem een kijkje op onze website www.ecuadorspanish.com, stuur een mail naar info@ecuadorspanish.com

Kosten Spaanse les per uur $8,50. Individueelen persoonlijk op maat gemaakt leerplan.

Kosten gastgezin per dag $20. Inclusief maaltijden en eigen slaapkamer.

Neem contact op met ons op
Wij zouden het erg leuk vinden om wat van u te horen. Geef ons een seintje en wij zullen bespreken hoe wij u het veste kunnen helpen.

Equinox EquinoccialSpanish School
Yánez Pinzón N25 - 106y Av. Colón
Quito - Ecuador
Zuid-Amerika

Hoi Margareth! Wat onwijs leuk. Ik ben misschien zelf van plan voor 6 maanden naar Ecuador, Quito te gaan. Om hier te helpen bij een travel agency als dit gaat lukken. Ik wil iets nuttigs met mijn tussenjaar gaan doen, en daarbij staat een taal leren op nummer 1. Binnen hoeveel weken/maanden heb je het spaans goed onder de knie? Ik ga mij in Quito aanmelden bij een talenschool en zit aan jullie te denken! Hoor graag iets van je, dank alvast!

Hoi Anne,

Leuk dat je geinteresseerd bent om naar Ecuador te komen voor een half jaar! Ikzelf heb in totaal 4 maanden les genomen en had toen wel behoorlijk wat onder de knie, maar je zult atijd zien dat als je je weer in nieuwe kringen begeeft en mensen net wat ander praten dat je gewend bent, het lastig blijft. Maar met de mensen die ik toen dagelijks om me heen had kon ik toen al goed communiceren. Het allerbelangrijkste is toch wel dat je zo veel mogelijk Spaans blijft praten, dus buiten te lessen om. Vaak als je alleen reist gaat dat al een stuk makkelijker.

Ik heb mijn eigen Spaanse lessen geleerd 3 jaar geleden geleerd op de talenschool waar ik zelf nu alweer bijna jaar werk. Naast talenschool bieden we ook vrijwilligerswerkaan en zijn we een grote (Nederlandse) touroperator/reisbureau hier in Quito. Ik weet niet hoe oud je bent maar misschien heb je interesse in een werkervaringsplek op ons reisbureau in ruil voor bijvoorbeeld Spaanse lessen? Kijk maar eens op www.colourfulecuador.com, dit is de website van onze school en vrijwilligerswerk. Van het reisbureau hebben we geen informatieve website omdat we bijna alleen maar indirecte klanten hebben.

Van Margereth hierboven (is een vriendinnetje van mij) weet ik toevallig dat ze niet meer bij Equinox werkt, maar wellicht dat iemand anders daar je natuurlijk nog gewoon te woord kan staan.