Curacao

**[COLOR=red]

Beste mensjes,

ik ga vanaf 1 maart voor een jaar naar curacao om als au pair te werken nu vroeg ik me af of er nog meerdere mensen hier zijn die rond deze tijd er heen gaan en zin hebben om contact te leggen met mij.

lijkt mij erg gezellig

voor me mensen trouwens die een baantje in het buitenland zoeken kijk in de zaterdageditie van de telegraaf daar staat heel veel in of op www.niw4u.com is ook erg goed

succes

hey Coby,

Ben net als jij van plan om begin maart naar curacao te gaan en daar werk te gaan zoeken.Heb een paar vraagjes voor je. Via welke maatschappij heb jij je ticket geboekt en hoe duur was dit ongeveer?? En hoe zit het met werkvergunning en heb je bewijs van goed gedrag nodig?

Zou je me kunnen informeren daarover.
Nou lijkt me erg gezellig ook om contact te houden.

Groetjes Tamara

heey tamara,

mijn ticket is door de mensen geboekt bij KLM omdat Air holland natuurlijk niet meer betrouwbaar is en er geen andere daarnaar toe vliegen volgens mij als je een ticket 72 uur van te voren boekt is tie maar 320 euro maar anders ben je wel eht dubbele kwijt volgens mij.

ik had geen werkvergunning nodig omdat ik ingeschrevne wordt bij dat gezin maar wel een ziektekostenverzekering met werelddekking.

bewijs van goed gedrag weet niet pcies wat je daar mee bedoelt maar ik heb t niet nodig gehad
maar je weet al wel zeker dat je gaat? of dat ook nog niet en wat voor werk wil je daar gaan doen en hoe oud ben je? B)

groetjes

Hey Coby,

even een vraagje: ik wil ook graag werken op Curacao en au pair lijkt me ook wel heel leuk!
mijn vraag is hoe je dit hebt geregeld en hoe je aan je gezin bent gekomen.
misschien heb je ook nog leuke tips voor mij…
alvast super bedankt!!! :smiley:

groetjes Monique B)

p.ps je kunt me ook emailen: moniqueverweerde@hotmail.com

hallo!!
ik wil dus volgend jaar( nou ja, september eigenlijk) naar curacao, niet als au pair, maar werken in een hotel.
heeft er iemand een tip waar ik wat aan heb, want het is bijna onmogelijk om wat te vinden. dat stageburo curacao ken ik al, dus die tip hoeft niet meer.
groetjes

Voor iedereen die richting aruba, bonaire, curacao en/of suriname gaat: op CasaCama.com kun je alle informatie vinden over wonen, werken, leven, toerisme en nog vele andere zaken…!

Tot ziens op www.casacama.com!

Het CasaCama-team B)

[FONT=Geneva][COLOR=blue]

Beste mensen,

Ook ik zou graag naar Curacao gaan om daar evt een jaar te gaan werken maar dan graag in de gehadicapten-zorg (evt met een opleding erbij?). Voor mij staat alles nog in de kinderschoenen. En vandaar ook mijn vraag of er mensen zijn die mij wat informatie kunnen geven over hoe ik het beste aan mijn informatie kan komen en waar ik evt met mijn vragen naar toe kan?

Ik zou blij zijn met elke informatie die ik kan ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Erwin Geurts
(èèn van de weinige jongens op deze site volgensmij ;))