Curacao voor 4 a 5 maanden

Haaai,
Ik word dit jaar 20 jaar, en ben momenteel bezig met een HBO opleiding, maar denk dat ik een tussenjaar wil nemen! Het lijkt mij fantastisch om ervaring in het buitenland op te doen, en daar te gaan werken voor een paar maanden. Natuurlijk wil ik dit niet alleen doen, en zoek ik leuke mensen die daar ook aan zitten te denken:smile:

Ik zit te denken aan Curacao, ik ben daar al een keer eerder geweest (voor vakantie) en het lijkt mij TOP om daar te genieten en te werken (het liefst iets in de horeca! Ik denk dan aan een restaurant of op een terras).
Ik wil ongeveer begin oktober weg…

Spreekt dit je aan, en wil je ook niet alleen rondtouren…
Laat het me weten!:wink:

Groetjes Lisa

hoi, Ik heb ook mijn studie op het HBO even stop gezet en het lijkt mij ook super om voor een paar maand naar curacao te gaan. Je mag me anders wel toevoegen op msn dan kunnen we verder kletsen marinkekalter@hotmail.com

Hoi! Ik ben gestopt met mijn opleiding en wil er ook tussenuit… Werken, relaxen, genieten en noem maar op! Ik ben bijna 20 jaar! Mocht je interesse, vragen hebben of gewoon gezellig wil kletsen -> [EMAIL=ā€œingeliseleeuwen@hotmail.comā€]ingeliseleeuwen@hotmail.com

Groetjes Ingelise