Curacao najaar 2008

Hallo,

Ik ben van plan om dit jaar voor 2 weken af te reizen naar curacao.
Na veel verhalen van vrienden, kenissen en familie gehoord te hebben lijkt het mij ook wel supergaaf om dit eiland op mijn lijst met vakantiebestemmingen af te vinken :slight_smile:

Het meest relax lijkt mee en vakantie met wat zon/strand maar vooral ook wel actief bezig, duiken, eiland ontdekken, etc…Het duiken spreekt mij metname aan en lijkt me ook gaaf om dan voor m’n PADI te gaan, hetzij hier alvast in NL , hetzij daar op Curacao…

Ik ben 23 jaar…werk ik fulltime, zit niet gebonden aan vakanties en vrienden (veelal studenten) hebben geen geld om mee te gaan…vandaar dat ik hier eens kijk.
Ben avontuurlijk ingesteld en vooral impulsief, ik hoef dus niet vantevoren alle dagen geplanned te hebben. En het belangrijkst; sta altijd open voor nieuwe contacten.

Benieuwd naar de reacties :slight_smile:

He Jeroen,

Ik ga 6 october naar curacao, ik zou samen met mijn broer gaan, maar die is afgehaakt,
ik had de tickets en het huisje al geboekt, dus dat is nu balen.

Ik ga er ook heen om te duiken, ik ben nu met mijn advanced cursus (naui) bezig, zodat ik die voor dat ik weg ga hem heb gehaald!

Verder hou ik ook van zon, maar ik ben niet iemand die een poos op een stand ga liggen bakken!

Gr. Arjan

jah ik wil ev wel mee
mij mail is [EMAIL=“djaan.ed@live.nl”]djaan.ed@live.nl