Curacao kado gekregen......zoek en wij zullen vinden

Hallo, ik ben een invalide mamsel 45jr, nou ja. :wereld:nou ja…Heb meis van 17 bijna 18 doet spw peda werk kinderopvang 4 verkort in 3 jr, nu 2de jaar wil in sept 3de jr, op stage gaan op cura. Nu gratis aanbod in een studio bij een spiritueel centrum (kado!!Lang verhaal, ken deze mensen niet maar had de website al vaak bezocht,voorheen genaamd stichting coming home nu heet t Kolibrie Houses, adres caracasbaaiweg 394 willemstad.We kunnen alleen,tenminste zij, ik wil evt nog langer blijven,vanaf 11 feb en 21 feb moet ze weer terug 22 feb moet ze weer naar school. Wie weet of kent dit adres of deze man Robert heet hij,partner is in sept overleden.Wie weet een seat only ticket tegen een normale prijs…Ik schrik me rot van de prijzen. Ik zie allemaal prijzen vanaf €500 en das dan nog goedkoop begrijp ik:question:.

Hallo,

Ik ken de beste mensen niet…

Maar inderdaad een seat only retour kost ± € 499 (aktie) dan heb je een retourtje economy class

bij arke fly kan je voor geringe bedragen upgraden naar meer beenruimte

bij klm word het meteen echt duur omdat je dan in Businessclass komt

Groetjes,

Clint

vandaag gebeld met madura travel, die kunnen op alles boeken Maar wat blijkt, het is in die periode carnaval dus de tickets zijn verdubbelt minimaal €1300 :crybaby::crybaby: dus veels te duur en alles zit vol. Helaas deze droom gaat voorbij voor deze periode. Misschien de volgende vakantie… Nu maar snel iets anders zoeken voor de 11 de feb want we willen er toch echt effe uit…

Bij KLM kan je ook upgraden naar de zogenaamde Comfort class clint. Dat is eenzelfde upgrade als bij arkefly… Maar inderdaad een ticket prijs van 500 is vrij normaal, hoe eerder je boekt hoe goedkoper het is (of het moet last minute zijn natuurlijk)

ok… dat wist ik niet Lars zal het zeker doen in april aangezien 1.98 ben :stuck_out_tongue:

thnx voor t opmerken:)

Groetjes