Hallo zal me even voorstellen in ben ronald 35 jaar kom uit de buurt van rotterdam ik zoek een reismaatje om voor 3 weken cuba of Mexico rondreis te doen kan ook gewoon met een groepsreis maakt mij niet uit en de periode okt of nov of dec ik ben benieuwd naar een reactie prive bericht of mail kan ook r.schrijvers80@hotmail.com gr ronald
Hey Ronald, Cuba of Mexico (in combinatie met Guatamala) zie ik ook wel zitten voor november/december. Ik vind het nu alleen nog een beetje te vroeg om al een besluit te nemen, ik ga meestal wat meer last-minute. En een groepsreis met een organisatie zie ik niet zitten, op reis met een groepje mensen lijkt me dan wel weer leuk Misschien kunnen we contact houden? Ik heb een Facebook groep aangemaakt voor mensen die door Midden- en Zuid-Amerika willen reizen, wellicht zijn daar nog meer geïnteresseerden! Redirecting...
O ok lijkt me goed plan om contact te houden ik ben vorig jaar brazil Argentinië geweest was zo goed bevallen echt weer zin om weg te gaan ik hoor wel wat voor plannen er komen miss keertje drankje doen kijken of gezellig is klik is gr ronald
Hoi Ronald en Chantal. Ik ben Cathy Bosgoed 35 jr en wil in november 3 weken op reis…zijn jullie al verder met een eventuele planning? Gr Cathy