Hallo!! Ik ben op zoek naar een iemand om mee te gaan backpacken in Cuba of Argentinie. Ik heb in september vier weken vakantie en wil heel graag een van deze twee landen aandoen. Ik twijfel nog een beetje welke van de twee. In Argentinie is het dan namelijk geen topweer dus mocht het Argentinie worden dan wil ik misschien proberen mijn vakantie te verzetten naar Oktober. Maar eerst maar eens kijken of ik iemand gevonden krijg om mee te gaan. Alleen reizen vind ik namelijk niet zo veel aan… Ik ben een 29-jarige vrouw uit Eindhoven. Heb al een aantal mooie reizen gemaakt, maar wil nog graag zuid/midden-amerika aan mijn lijstje toevoegen. Reizen moet voor mij wel relaxed zijn dus niet elke dag om 6 uur op. Ik hou er van om 's avonds nog even een drankje te drinken en dan 's ochtends iets later op pad te gaan. Het is tenslotte wel vakantie
Maar het belangrijkste is natuurlijk om zoveel mogelijk te zien in een paar weken!! Als jij zin hebt om met mij mee te gaan dan stuur me een berichtje! Groetjes Gabri
Hallo… Ik zou voor Cuba kiezen! Cuba veranderd op dit moment heel erg en als je het land nog wilt zien zoals het “was” dan moet je niet meer te lang wachten!
Ik ben zelf vorig jaar op Cuba geweest… Was echt een prachtig land, alleen om te backpacken heb ik mijn twijfels. Openbaar vervoer is er slecht, als ze al rijden… En liften is ook geen optie, er staan dagelijks tientallen mensen (lokalen) onder bijna elk viaduct te liften.
Succes met het maken van een keuze! En ik hoop dat je een leuke reisgenoot vind!
Groetjes Jolanda
Hi!
Ik wil heel graag in september naar Cuba!
Ik reis met een ander meisje van eind juli t/m eind augustus door Costa Rica en Panama en ik zou heel graag nog de oversteek willen maken naar Cuba. Misschien een idee om te kijken of het klikt en om samen te reizen?
Groetjes,
Floor