Cruise partner gezocht

Hallo,
Ik ben nieuw hier en ik hou erg van het maken van cruises. Ik heb er nu vier gemaakt (dat was met een partner) maar sinds ik alleen ben is het maken van cruises voor mij onbetaalbaar geworden omdat je als alleen reizende bijna overal de volle mep voor twee personen betaalt. Daarom ben ik zoek naar andere mensen (v/m) die ook graag cruisen en die een hut willen delen. Ik snap dat dit makkelijker klinkt dan het in werkelijkheid is. Om met iemand (vrouw of man) in één meestal kleine hut te reizen betekent dat je elkaar wel behoorlijk aardig moet vinden en elkaars gewoonten moet kunnen verdragen. Je moet daarnaast iets gemeenschappelijks hebben om over te praten en bovendien elkaar de vrijheid en ruimte geven om je eigen dingen te doen. Mijn oproep is niet gericht op het vinden van een partner maar op het vinden van mensen die net als ik ik heel graag reizen per cruiseschip, houden van cultuur en excursies, lekker eten (dat hoeft niet altijd met zijn tweeën trouwens) en gewoon: plezier.
Ik heb geen specifieke reisplannen op dit moment. Ik zou 3x per jaar weg kunnen van mijn werk. Bestemmingen als de Carribean vind ik zelf niet zo interessant omdat ik niet van ver vliegen houd. Eigenlijk wil ik vooral reacties van mensen die zich in het voorgaande herkennen. Ik wil hierbij nog toevoegen dat ik cruises met Costa en Carnival mij niet aanspreken vanwege het massale karakter en het soort mensen. Ik ga liever voor kleinere schepen of de wat duurdere (die ik dus niet kan betalen als alleenstaande). Ben benieuwd!

Hoi Martin,
Welkom op wereldwijzer.nl!
Op het reisgenotenforum en het cruiseforum kun je eventueel als je met vragen zit een berichtje plaatsen!
Nog veel cruiseplezier!!
georgessiam.