Beste Thailand liefhebbers,
We willen deze zomer met een huurauto door Thailand reizen. We zijn geen onervaren Azie gangers, maar zijn toch op zoek naar mensen die ervaring hebben met het oversteken van de grens naar Cambodja. We hebben nog geen autoverhuurder gevonden die dit (met extra verzekering) toestaat. Zijn jullie bekend met een verhuurmaatschappij die dat wel toestaat, of is het helemaal niet mogelijk?
Benieuwd naar reacties.Dank, Mimsie.:chin:
Voor zover ik weet is er geen verhuurmaatschappij die dit toestaat.
Dankjewel! Je antwoord is duidelijk, dan zoeken we een andere oplossing.
Hartelijke groet,
Mimsie
IK zal in Cambodja je laten vervoeren de wegen zijn daar totaal anders (heelslecht) als in Thailand kleine stukjes uit gezonderd
kans op schade in Cambodja is stukken groter als in Thailand
en een thais kenteken vergroot de kans op diefstal van goederen en zelfs de auto thai mensen zijn vaak rijk en jij als buiten lander al helemaal in de ogen van een Cambodjaan
sterkte
Het is te begrijpen dat je je voor Cambodja niet kan verzekeren, de wegen zijn daar zo slecht en soms zo onbegaanbaar dat je bijna een 4 weeldrive nodig zult hebben voor sommige stukken.
Ik denk dat je voor dat geld beter in Cambodja een auto kan huren met chauffeur wat ook niet echt duur hoeft te zijn.
gr van Moira
Beste Moira,
je verhaal is duidelijk. We zullen een auto met chauffeur zoeken, en ons niet te veel moeilijkheden op de hals halen.
Hartelijke groet,
Mimsie