Cross Country Roadtrip (West naar Oost)

Good day people!

Ik zal me eerste even kort voorstellen:

Ik ben Jory Vennix, 22 jaar, woonachtig in Eindhoven, Nederland.

Voor mijn studie staat op de planning om vanaf midden september tot en met midden december een tijd aan een Amerikaanse Universiteit te studeren (Ellensburg, Washington). Nu heb ik deze kans van mijn opleiding gekregen om dit te doen en een tijd in het buitenland studeren staat al erg lang heel hoog op mijn lijstje om te doen.

Uiteraard ga ik daar niet alleen naar toe om te studeren, maar ik wil nog zoveel zien van het land! Dit wordt voor mij de eerste keer dat ik buiten Europa kom en ik dacht dan doen we het ook meteen goed. Ik heb overigens al een erg lange tijd een bepaalde affectie voor Amerika gehad en daarom dat ik het nu met eigen ogen wil, correctie MOET, zien!

Daarom dat ik plannen wilde gaan smeden om van midden december 2012 tot en met midden/eind januari 2013 een roadtrip te maken van de Westkust langs het zuiden en zo naar het oorden van de Oostkust. Nu heb ik het hier met meerdere mensen over gehad en allen gaven aan dat het ze niet verstandig leek om deze roadtrip alleen te doen en aangezien ik als enige van mijn opleiding een tijd naar het buitenland ga was dit wel de meest voor de hand liggende optie.

Daarom dat ik op dit moment op zoek ben naar een toffe reisgenoot of reisgenoten die net zoveel wil(len) zien als ik! Want uiteraard zal ik met 2 of meer mensen een stuk meer plezier beleven als alleen!

Goed gender isn’t a problem, dus als je je aangesproken voelt en het gevoel hebt dat het iets voor jou is, let me know!!

Cheers!