Hoi,
Ik ben op zoek naar een iemand die in ongeveer 5 a 6 weken met een roadtrip Amerika wil doorkruisen en verkennen. Mijn ideale reisperiode is Sept/Okt 2017, net buiten het hoogseizoen qua prijzen en temperatuur (zeker Westkust kan heel warm worden). Ik heb al een beetje in mijn hoofd hoe de reis er uit zal zien, maar natuurlijk zullen we de reis in overleg bepalen.
De route die ik in mijn hoofd heb gaat langs deze steden:
New York
Philadelphia (met bus naar toe)
Washington DC (met bus naar toe )
**met Auto verder **
Shenandoah National Park (skyline drive en Blue Ridge drive) hier een paar mooie hikes doen
Nashville en Memphis
New Orleans
Austin
Albuquerque (in oktober is hier een groot luchtballon festival dat lijkt me super leuk om mee te maken)
Roswell
Moment Valley
Grand Canyon
Las Vegas
Yosemite National Park
San Francisco
Hoewel ik veel wil zien wil ik het wel rustig aan doen. Geen dagen van 10 uur rijden en niets zien onderweg, maar juist een route maken waarbij je elke dag min 1 of 2 leuke stops hebt. Qua overnachtingen wil ik graag een combinatie van kamperen (in de nationale parken bijv.) en slapen in hotel/motels.
Meer weten of mij en naar wie ik op zoek ben?
Ik ben 29 jaar en ben op zoek naar iemand tussen de 27 en 35 om een goede klik te hebben. De laatste jaren heb ik hard gewerkt en weinig vakantie genomen. In het verleden heb ik een jaar gebackpackt in Australie/Nieuw Zeeland en heb ik stage gelopen in Canada dus ik beheers de Engelse taal goed. Ben je iemand die de taal niet heel goed beheerst laat het je niet tegenhouden om te reageren!
Ik heb werk al jarenlang als taxichauffeur, al ben ik nu bedrijfsleider, dus auto rijden is voor mij geen probleem. Hoewel ik graag het rijden zou willen afwisselen met iemand kan je ook als je geen ster achter het stuur bent reageren. Ik ben een niet roker, drink geen alcohol en ben geen feestbeest. Dat betekent niet dat jij dit ook niet hoeft te zijn, zolang je niet op zoek bent naar iemand die houdt van stappen/feesten. We zijn samen op reis en ik verwacht dat als we een reisdag hebben je je steentje kan bijdragen. Hoewel ik op zoek ben naar een reisgenoot ben ik ook erg gesteld op mijn privacy. Om het een aantal weken met elkaar uit te houden is het soms juist verstandig om iets te gaan doen los van elkaar en even afstand te nemen. Dit moeten we elkaar gunnen en in overleg moet dit prima lukken lijkt mij.
Amerika is voor mij altijd een droom geweest en ik hoop deze droom volgend jaar uit te laten komen.
Ben je nieuwsgierig en heb je zin om samen met mij dit avontuur aan te gaan? Reageer of stuur een bericht en wie weet gaan wij volgend jaar samen op vakantie!