Mijn naam is Alexandra Lokate, ben 21 jaar(bijna 22), Ik zou graag voor eerst 3 maandjes naar Aruba, Bonaire en Curaçao willen, om voor een gezin te werken. (om eventueel te verlengen, maar wil eerst een proefperiode voor mezelf) Ik heb geen ervaring met au pair zijn, maar wel veel met kinderen. Ik heb deze zomer mijn opleiding afgerond, SPW3. Ik heb veel oppas ervaring, ook heb ik al in de kinderopvang, BSO en op een peuterspeelzaal gewerkt. Ook als animator en begeleider op een Camping. Ik heb eerder in een weeshuis(Kenia) als vrijwilligster gewerkt.En nu zoek ik een leuke uitdaging. Ik hoef niet enorm veel te verdienen, maar ik heb hier wel een eigen huurhuis, die wel doorbetaald moet worden.
Dus, zoekt u nog een leuke, gezellige en creatieve au pair?
Ik zie dat je graag naar de eilanden wil als au pair. Misschien wil je er ook overnadenken om ergens anders heen te gaan? wij zijn een nederlands gezin in Zuid Frankrijk, Antibes. en zijn vanaf april opzoek naar een au pair. Mocht je interesse hebben en meer over ons willen weten mail ons dan : dutchaupair@hotmail.com.
groetjes,
Renate
ik weet niet of je nog beschikbaar bent? Au pair zijn op de ABC eilanden kan ik je niet bieden, maar wij varen op een zeilschip (info:www.guldenleeuw.com). Hiermee varen we naar diverse plaatsen / Landen (nederland / duitsland / sweden / noorwegen / frankrijk)
Wij zijn op zoek naar een au pair voor onze kinderen van 3 en 1 jaar.
Mocht je interesse gewekt zijn dan kun je ons graag mailen voor meer info naar info@guldenleeuw.com.