Altijd **Boston**al een keer willen bezoeken? Nu kan het voor bodemprijzen! KLM, Air France en Delta zijn aan het stunten met de prijzen, vandaar dat ze momenteel heeeeel laag zijn! Grijp nu je kan en boek deze tickets nu ze nog zo mooi geprijsd zijn.
Toch ff checken, deal is analoog aan die je soms vanaf Brussel hebt. En mogelijk interessant voor ons…
Dat ze je kunnen dwingen op de heenreis in DUS in te checken (en zoniet het deel Amsterdam-Boston laten vervallen) snap ik. Maar op terugreis ‘alleen in Amsterdam kunnen stoppen als je handbagage hebt, met ruimbagage moet je door naar Dusseldorf’? Hoe zouden ze dat kunnen afdwingen?
Overal en altijd als ik op een vlucht met overstap incheck is er de mogelijkheid om de bagage niet naar eindluchthaven maar naar overstapluchthaven te laten labelen. Dat doe je niet vaak, alleen bij lange overstaptijden heeft het soms zin, maar er staat toch nergens in het ticket dat je bij check-in in Boston moet laten labelen naar DUS? Of mis ik nu wat… :biggrin: