cowboycursus

Hoi
Ik wil rond oktober/november in Australie die cowboycurcus gaan doen en dan voor een half jaar of een jaar gaan werken.
Zijn er nog meer mensen die dit ook willen en ook rond die tijd en die dit samen willen doen? Laat het me even weten…
Groetjes

G’day Marita, welke cowboycursus??
klinkt erg leuk.
ik ga de 23e naar Down under terug.
hoor graag welke cursus.
greets Remko

Hoi Remco

Dat is een 5 of 11 daagse cursus die je kan bestellen via activity internatial.
Je leert dan van alles wat je moet weten om op een farm te kunnen werken. Je krijgt dan een soort diploma, en ze helpen je om werk te vinden op een farm… Erg leuk lijkt me…
Jij gaat 23 oktober?

Groetjes Marita

G’day Marita,

Ik heb even gegoogled op je reaktie (Act Iint) en heb er wat over gevonden.
het lijkt mij wel leuk om te doen, maar of het echt nodig is om op een farm te werken…
I kverterk komende 23 augustus al, dus nog een weekje…
heb nog een hoop te doen, dusik ga gauw veredr, maar hoor graag meer over je trip
greets
Remko

Hoi Remko

Dus gaat gaat volgende week al! Spannend hoor… Wel zin in zeker? Ik heb er wel veel zin in, maar moet nog 2 maanden geduld hebben…
Ik weet ook niet of het wel echt nodig is zo’n cursus, maar het lijkt me gewoon leuk…
Hoe lang blijf jij dan, en wat zijn je plannen verder?

Groetjes Marita

G’day Marita,
Tja overmorgen ben ik al even onderweg.
ik vlieg 12 uur naar singapore en ben 19.00 uur EST in sydney.
ik trek in 3 maanden naar Cairns via het binnenland, al heb ik nog geen echt plan. Ik moet voor eind november in New zealand zijn (visum entry) blijf daar een jaar en dan 3 maanden aus. Cairns naar sydney, oud en nieuw, dan zuidoost aus en daarna tasmanie een maandje of zo.
lekker hiken. rond februari 2008 weer terug naar NL.
Dan inpakken om te verkassen (?)

Wat ga jij sjouwen??
Misschien zien we elkaar wel onderweg. :-0

Ik hoor het graag.
Remko

Hoi Remko

Ik heb eigenlijk nog helemaal geen plannen verder… Ik heb zo iets van ik zie het wel…
Jij blijft wel lang zeg!
Ben je echt van plan om om voorgoed daar heen te gaan?:smile:
Dat is wel cool zeg! Laat het maar even weten als je er woont, dan kom ik je een keer opzoeken :slywink: haha…
Nou ik spreek je vast niet meer voor je weg gaat, in elk geval een goeie reis, en heel veel plezier daar!
En wie weet tot ziens…

Groetjes Marita

Hey Marita,

Geen plan, maar toch wel wensen hoop ik?
wat wil je zien, welke kant op etc?:confused:

Ik ben eigenlijk wel op zoek naar een leuk plekkie voor mijn huis ja.
NL is te druk en het gaat steeds gekker worden daar met van alles…:thumbsdown:
gauw wegwezen nu het nog kan.

je bent welkom hoor, het duurt dannog wel even maar als we contact houden dan zal ik het adres er wel even opgooien:nod:

Als je hier bent stuur je maar even een sms-je ( of vanuit nl al, kost hetzelfde als binnen nederland) of een belletje +61-415172082.
Voicemail heb ik niet dus dat is makkelijk, hij doet het of niet.

Mijn reis was goed, 36 uur wakker geweest, geen jetlag, woe 7 uur op to donderdag avond(lokale tijd) 22.30u door.
Lekker filmpjes gekeken in de kist.
Zit nu in mijn hostel zlefde als op vorige trip.

OOk wat mooie foto’s van noord west australie uit de lucht.
vlieg je overdag over aus??? toestel klaar hebbendan, mooi hoor die enorme leegten.

nu ja
de groetjes uit down under en ik hoor het als je er bent he?
Hou je van door de natuur banjeren??

Remko

He Remko

Leuk dat je al een beetje op zoek bent voor een huis daar.
Wat ben je nu allemaal aan het doen daar? Ben je alleen aan het reizen, of met nog meer mensen?

Ik vlieg vooral 's nachts, dus helaas, geen mooie foto’s van boven. Wat is trouwens handiger, een digitale camera of 1 met fotorolletjes? Ik hoor er verschillende verhalen over, dus ik twijfel over welke ik nou mee moet nemen…

Ik laat het zeker even weten als ik er ben, of ik stuur van te voren nog wel een x een smsje ofzo… Hoe moet ik dat nummer dan precies invoeren, vanuit nederland?

Nou veel plezier daar waar je dan ook mee bezig bent, en tot hoors…
Je mag trouwens wel gewoon naar me emailadres sturen : marita_marskamp@hotmail.com

Groetjes Marita