Ik wil volgend jaar (ja helaas dan pas) voor langere tijd naar Australie gaan. Eerst wil ik op leconfield zo’n cowboycursus volgen en dan farmwerk gaan doen het liefst met dieren! Heeft der iemand ook zulke plannen of ervaring daarin laat het ff weten lijkt me onwijs leuk! Ow ja ik ben trouwens Sandra en ben 19 jaar bijna 20 en woon sinds vorig jaar augustus weer in Oostenrijk.
Lijkt mij ook super! Ben me net pas een beetje aan het orienteren en weet nog niet precies wat ik wil. Het zou ook een wereldreis kunnen worden, maar dit staat hoog op mijn verlanglijstje. Omdat ik me er nu pas in aan het verdiepen ben, zou het mij ook goed uitkomen om volgend jaar te gaan. Dus wie weet?
Ik ben trouwens Kim, 25 jaar en woon in Spijkenisse, werk in Rotterdam op een basisschool als leerkracht.
Hey, leuk om te horen dat er ook iemand geintresseerd is. Ik heb me er ook nog niet helemaal in verdiept en zit zelf ook te twijfelen tussen een wereld reis of zoiets, als je op zo’n farm zit zit je toch de hele tijd op dezelfde plek is denk ik leuker om meer te zien van de wereld. Misschien leuk om samen plannen te maken!