cottages El nido, ik krijg maar geen contact!

Hallo,

Heeft iemand tips om in contact te komen met hotels/mensen die cottages verhuren in het centrum
van El Nido, aan het strand? Ik probeer al een tijdje in contact te komen met tandikan, rico’s en Ogs cottages maar
ze reageren niet op mijn mail. Ook niet van een ander account. Rosanna’s cottages reageerden
wel maar zaten vol. Ook via de artboutique is het niet gelukt.

Ik wil graag wat reserveren omdat ik in het donker aankom ik ga dan liever niet al te lang op
zoek. Kan iemand mij helpen?

dank

Groet Marjo

Denk dat je er even een kort telefoontje aan moet wagen en vragen of ze aub hun email willen lezen ivm reservering

Houd er ook rekening mee dat veel cottage eigenaren geen eigen internet verbinding hebben en vaak de mails maar 1 keer per week lezen in een internetcafe, waar dan ook nog een de internet verbinding niet optimaal en traag is, daarbij komt dat er niet 24 uur per dag elektra is en de stroom soms om de haverklap uitvalt .
allemaal factoren waardoor responce op je mail enige tijd kan duren.

Tis overigens wel verstandig wanner je in het hoogseizoen naar El Nido gaat iets te voren te reserveren, want alles zit dan tjokvol.
Welke datum verwacht je aan te komen daar ?

ja ik denk dat je daar wel gelijk mee hebt. Ik verwacht 26-1 aan te komen en ik hoop maar dat er nog wat vrij is! (en iets wat leuk is natuuurlijk!)

O das wel precies een drukke periode ,want chinees nieuwjaar valt in 2012 op 23 januari. Topdrukte dus je kan op de bonnefooi dan niet gaan.

Wellicht kan je ook nog andere accomodaties proberen, hier nig een overzicht van El Nido

http://flipnomad.com/2011/04/accommodation-nido-for-all-budget/