hallo
spannend he de reis is geboekt en we vertrekken op 14/04/10 een groepsreis met djoser
er hebben reeds twee andere deelnemer geboekt en we zijn natuurlijk supernieuwschierig wie onze mede reizigers zijn en worden
ik weet zeker dat het super zal zijn als ieder een beetje tolerant is( met ons mischien nodig… wij zijn belgen. hihih).
hopelijk regeren de anderen het zou fijn mekaar al te leren kennen
groetjes en tot dan>>>
hekes allemaal
de reis is geanuleerd en vertrekken we dus op 22 maart 2010
tot on ze grote spij thadden de vliegtiketten al omdat we vanuit brussel vertrekken, dat grapje heeft os 460 euro gekost
maar ja we vertrekken en das het belangrijkste zeker
er zijn reeds 12 deelnemers ingeschreven
wie gaar er mee?
groetjes myiram
Wow! Dat is wel balen zeg… Vervelend dat het dan jullie geld kost! Zou eigenlijk niet mogen!
Het is een prachtig land (beide). Wij zijn vorig jaar in Nicaragua, Costa Rica en Panama geweest en het was super!
Mocht je in Boquete (vast en zeker) komen, kijk of je de excursie bij de Kotowa koffie plantage kunt doen (gerund door een Nederlander die daar woont). Echt heel leuk (en leerzaam) als je van koffie houdt.
mercikes
dat gaan we zeker doen dan . het is toch altijd fijn als het nederlanders of belgen zijn en koffie is men ding he lekker zwart en sterk
ik ben echt nieuwschierig en aftellen maar . het is de eerste keer zo ver maar ik hou van de natuur en dieren , ben graag in groep, dus het kan ni stuk he
het geld is een schande. de vorig datum was 4 april de plaats in het vliegtuig zal snel bezet zijn. dus ze verdienen bijna het dubbele
maar ja niet zeuren
maar vliegen
grtjs myriam
Als je op zoek bent naar Nederlanders of Belgen in Costa Rica die daar een hotelletje of bed&breakfast hebben, kijk dan eens op deze website
Ik weet niet of jullie al onderdak hebben voor het stukje in Panama maar zoniet, kijk dan even naar de Balboa Inn (www.thebalboainn.com). We hebben toevallig net een Belg hier voor de 2e keer die bezig is met onderzoek naar het jacht waarmee Jacques Brel naar de Markiezen eilanden is gereist. Geweldig verhaal trouwens.
alle onderdag is geregeld met djooser 22/03 voor 23 dagen
trouwens zijn wie heeft dezelfde ries geboekt??
myriam
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld maar ik denk dat je het aan Djoser moet vragen. Omdat wij ‘maar’ 9 kamers hebben ontvangen we over het algemeen geen groepen maar individueele reizigers met hun partner/familie, of af en toe een kleinere groep van zeg max. 10 man.
die geven nog geen informatie vrij pas een week voor vertrek
het is gewoon een algemene op
roep, ma toch bedankt