Costa Rica 'Het andere reizen'

Hallo mensen!!

Ik ben van plan om 2 maanden spaans te leren en vrijwilligerswerk te doen in Costa Rica (4weken taalcursus, 4 weken vrijwilligerswerk). Ik ben volop aan het zoeken en heb de volgende organisatie gevonden: Het andere reizen.
Heeft iemand hier al ervaring mee?
Ik zou dan graag 8 weken willen blijven in Terrialba of Puerto Viejo… Is dit te lang om op een plek te blijven, en heeft iemand hier ervaring mee? of nog andere tips…;]

Alvast bedankt, groetjes Lisa

Ik heb helemaal geen ervaring met vrijwilligerswerk of taalcursus.
Maar ik zou in ieder geval voor Turrialba kiezen omdat dit toch veel centraler gelegen is als Puerto Viejo.

hoi!

wanneer ben je van plan om naar costa rica te gaan?
ik ben ook enorm geintresseerd in het andere reizen!
heb je er al goede commentaar van gehoord?
groetjes

Hallo!

Ik heb ook overwogen om een reis te boeken via ‘Het andere reizen’, maar dan naar Zuid-Afrika. Uiteindelijk is dit niet doorgegaan, maar ik kan niet anders dan positief zijn over de reisorganisatie. Ik ben bij hun langs geweest en ze hebben mij echt geholpen. O.a. door eerlijk te zeggen dat de reis die ik op het oog had, waarschijnlijk niet echt zou passen bij mijn verwachtingen. Dus ze proberen je zeker niet zomaar aan te smeren wat mogelijk is! Verder hadden ze ook gewoon goede en duidelijke informatie over de verschillende reizen. Ze hebben zelfs ter plekke nog naar Zuid-Afrika gebeld om een aantal zaken voor mij uit te zoeken, dus behulpzaam zijn ze zeker!

Uiteindelijk is het voor mij dus niet ‘Het andere reizen’ geworden, maar een reis door Costa Rica met Mambo :slight_smile:

Heel veel plezier in ieder geval, welke reis het ook mag worden!

Groeten Judith