Costa Rica 2012

Hallo,
In Januari 2012 trekken wij voor 3 weken naar Costa Rica.
We werken samen met een lokaal agentschap : Trans Costa Rica Tours.
Zijn er mensen die ervaring hebben met dit agentschap. Van wat ik er over gelezen heb, verneem ik tot op heden enkel positieve geruchten.
We gaan ook een dag raften op de Pacuare. Graag ook hierover jullie ervaringen en tips onder andere ivm de te dragen kledij.
Alvast bedankt
Luc

Kijk eens op Costa Rica Packing List

Costa Rica is een land dat rijk is aan cultuur en vol met dingen om te doen. Of u nu op zoek naar de paradijselijke stranden van de kust of duiken ontdekken in de diepten van de regenwouden en nationale parken, Costa Rica heeft het allemaal!

Hebben een geweldige tijd een hoofd! :dag:

Op zoek naar de verbazingwekkende:

Voor raftkleding hoef je niet ver te zoeken, wat aan te raden is zijn sneakers (die uiteraard nat mogen worden) een korte broek, een shirt (kan ook zwemkleding zijn). Neem een eigen handdoek mee, waterproof zonnebescherming en een volledige uitrusting droge kleren. Helm en body protection behoor je van het verhuurbedrijf te krijgen.

Kinderen onder de 14 jaar mogen niet mee, en mensen met te hoog gewicht (meer dan 100kg) kunnen meestal ook niet mee.

Beste Luc,
Trans costa rica tours kan ik je geruststellen; Super!! We zijn reeds 2keer naar Costa Rica geweest met TCR en gewoonweg compleet. Geert(zaakvoerder) woont daar al een kleine 20 jaar en kent het reilen en zeilen van dit land.Organisatie van A tot Z prima verlopen.Ideaal voor vakantie op maat. Is enorm op de hoogte van flora en fauna en weet goed de dieren te spotten. Het land zelf is afwisselend qua landschap en klimaat. We hadden er ook een zeer veilig gevoel.Doe Geert maar gerust de groeten (Katherine en Filip) want we hadden samen met hem een prima tijd. Pura vida, Filip en Katherine