Corfu... Wie Gaat Er Werken?

Kalispera mensen (hihi)

Ik vroeg me gewoon eens af of er mensen zijn die in Corfu gaan werken? Ik wil daar namelijk wel heen en heb momenteel ook contact met een club/bar en vraag me gewoon af of er nog anderen zijn die er heen gaan of er gaan werken?? Zou leuk zijn om contacten te leggen…ben zelf nog nooit op Corfu geweest…

Laat je horen mensjes!!

Greetz,

Natasja

Hoi, mijn naam is astrid en ik heb een aantal jaar geleden gewerkt op corfu in een bar en in een discotheek. Wees voorbereid!!! Dit zijn lange dagen en weinig vrij. Mijn ervaring was erg goed alleen als je een vrouw bent wat zwaarder. De grieken zijn wat ‘‘ouderwets’’ en zullen een vrouw minder vinden dan een man. Ik runde zelf een bar daar en als inwoners klachten hadden vonden ze mij niet goed genoeg om het mee te bespreken, als ze maar tegen een man aan konden praten!!! De cultuur, en zeker die van de ouderen, is nog steeds wat ouderwets, maar met de jongeren vervaagd dat wel een beetje. Ik heb een hele leuke tijd gehad. Afgezien van het werk dat erg zwaar was, heb ik toch een leuk centje verdient en lekker gelachen. Maar vergeet niet dat werken heel anders is dan lekker op vakantie gaan!!! Je kan niet elke dag op het strand liggen en lekker een drankje pakken… het is echt keihard knallen!!! groetjes astrid (ps ik denk er toch echt over het weer te doen!)