Lange Nachten In Corfu

Hallo vakantiegangers,
Ik ga deze zomer, vanaf 16 juli, naar Corfu. Samen met een vriendin van me(18), haar zus, en een vriendin van haar zus, gaan wij heerlijk lange strandwandelingen maken, dansen tot in de vroege uurtjes en ongelooflijk bruin worden. :smiley:
Ik vraag me 1 ding af: zijn er nog meer mensen die naar Corfu gaan? Wij zitten in Gouvia (zo’n 9 km van Corfu stad)… laat je horen! :lol:
Vorig jaar gingen we naar Blanes, daar hebben we ook wat mensen van deze site ontmoet… erg grappig… voor herhaling vatbaar!
Nou… ik heb r iig zin in!

x baaj!!!

nienke

Hey!

ik heb net ook een topic gemaakt om naar Corfu op vakantie te gaan.
Ben er 4 jaar geleden geweest in Gouvia!.. En omdat het me zo was bijgebleven wilde ik vast en zeker terug gaan. M’n bedoeling was wel om naar the pink palace te gaan. Maar er staat nog niks vast.
maar ga toch eens kijken op de site www.thepinkpalace.com
Greetz!! :wink:

Ben

hey!
Ja Corfu (en ook Gouvia) is geweldig… ben meteen ff gaan kijken op de site van de pink palace… ziet r echt super uit… !!!
Wij zitten in een appartementje in t centrum van Gouvia.
Die vriendin van mij, kent wat mensen die in t hoogseizoen in Gouvia wonen / werken… die gaan ons dus alle ā€œniet- toeristischeā€ feesten/plekken enz… van Corfu laten zien, heb r echt zin in.
De vorige keer dat ik op Corfu was zat ik r 3 weken met mn ouders in een of ander gehucht… kreeg echt heimwee… maar deze keer zal denk ik wel anders zijn :smiley:
Nou… laat maar weten waar je ergens uitkomt Ben… :wink:

baaj baaj

nienke

Ik zal dat zeker laten weten… Heb erook opnieuw zin in. de laatste 3 jaar altijd met m’n (ex-)vriendin op reis geweest, was ook leuk hoor… Maar nu is het toch wel heel anders!!!
Cya maybe…

Damn… gaat niet door… Men baas gaat op vakantie van 2 tot 24 juli… dus moet ik andere datum gaan. Helaas pindakaas…

heh… das nou jammer. Maar ja, dat heb je soms met werk he? wij zijn al uitgebreid aan t voor-genieten… Ik ben erg benieuwd.
Vorig jaar zijn we naar Blanes geweest, dat is dus echt een Nederlandse kolonie! 70% kans dat als je daar iemand aanspreekt hij / zij Nederlands is of spreekt…
Dat zal op Corfu wel anders zijn… ik hoop dat er wel wat Nederlanders rondlopen, maar dat hoeft van mij niet zo extreem te zijn als daar…
in ieder geval nog veel succes met het zoeken van een periode waarin je wel kunt … en natuurlijk met het vinden van een goede bestemming.

baaj baaj

nienke