**
Hallo, lieve wereldwijzer mensen, ik zal me even voorstellen, ik ben Annelies, vrijwel 18 jaar en ga naar Corfu deze zomer. Misschien kennen een aantal van jullie me nog van vorig jaar…toen hebben we deze site gebombardeerd met berichtjes voor mede Blanes gangers. Dit jaar hebben Nienke en ik gekozen voor Corfu, Gouvia wel te verstaan. Gouvia is geweldig… :rolleyes: ik ben er twee keer eerder geweest en het is echt een leuk stadje. Het lijkt groot, maar in het centrum bevinden zich alleen restaurantjes en barretjes. Er zijn een aantal leuke gezellige danscafe’s en een enkele discotheek. Samen met mijn zus en een vriendin van haar gaan we gezellig twee weken het eiland onveilig maken B)
<span style=‘color:purple’>Wie gaat er deze zomer ook rond deze tijd naar Gouvia te Corfu???
jaaah… lies… we gaan dit jaar Corfu onveilig maken… blanes was al zeker super, dit jaar doen we t nog ff beter over. (niet om 10 uur je tent uitgekookt worden, maar in een “cool” apartementje met airco )
Nou ja… we zullen vanzelf wel mensen in Gouvia ontmoeten… en anders hoop ik hier nog wat mensen tegen te komen die ons tegen willen komen
Ja lies… t lijkt erop dat we ons maar met de goddelijke griekse jongens moeten bezig houden… goh wat erg nou
M aar ja… nederlandse jongens hebben natuurlijk ook wel wat. WAAR BLIJFT IEDEREEN DIE ONS GEZELSCHAP KOMT HOUDEN?
Ach… we zullen ons zeker vermaken daar… no matter what (doen we toch altijd :rolleyes: ) heb r zin in!!! B)